Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Мисько Сакральні лексеми у творчості$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Мисько І. Р. Сакральні лексеми у творчості Юрія Клена (на прикладі функціонування агіонімів) [Електронний ресурс] / І. Р. Мисько // Лінгвістика. - 2013. - № 1. - С. 130-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ling_2013_1_20 Розглянуто проміжний ряд агіонімів, який позначає назви ангелів, святих, узятих із Святого Письма обох завітів. Однією з найважливіших проблем, пов'язаних з вивченням біблійних елементів у художньому творі, є проблема sacrumiy, оскільки біблійний символ у художньому тексті відображає "сакральний" досвід автора, будучи результатом діалогу автора з Біблією. Надано аналіз взаємин між текстом Біблії і збіркою поезії Юрія Клена. Еволюція сакралізмів простежується з урахуванням лексикографічних джерел. Образ ангела в поезії Юрія Клена творить семантичну парадигму, яка складається з різних символічних компонентів, що набирають у художній цілісності твору значення: Ангел - посланець Божий, посередник між Богом і людьми; Ангел - приклад найдосконалішого служіння Богові; Ангел - Господній воїн, борець із злими силами. З-поміж усіх чинів ангелів символічні образи архангелів найчастіше з'являються у структурі художнього тексту. Такі власні назви, як князь Володимир, Іоанн Хреститель, Святий Георгій, пророк Єремія, також належать до групи агіонімів. Аналізуючи вірші Юрія Клена з біблійними сюжетами, добачаємо глибоку закоріненість авторського мовомислення у Святому Письмі.
|
|
|