Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Мартинюк Концептуальні підходи до укладання$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Мартинюк В. Концептуальні підходи до укладання посібників з іноземної мови професійного спрямування [Електронний ресурс] / В. Мартинюк, Р. Котелевська // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 2. - С. 86-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_2_23 Зроблено теоретичний екскурс в термінологію досліджуваної проблематики "посібник", "підручник". Визначено основні дидактичні принципи укладання підручників з іноземної мови викладачами Буковинського державного фінансово-економічного університету: дотримання принципу систематичності та послідовності, спрямованості навчання на реалізацію мети освіти, доступність матеріалу. Сформульовано основні дидактичні вимоги до навчального підручника з іноземної мови. Обґрунтовано доцільність структурування посібника за системою методів "Whole Language", в якому передбачено наступні семантичні блоки: змістова таблиця, вступ, основний текст, апарат організації засвоєння, ілюстративний апарат,бібліографічний опис, довідковий апарат, додатки. Сделан теоретический экскурс в терминологию исследуемой проблематике “пособие”, “учебник”. Определены основные дидактические принципы составления учебников иностранного языка преподавателями Буковинского государственного финансово-экономического университета: соблюдение принципа систематичности и последовательности, направленности обучения на реализацию цели образования, доступность материала. Сформулированы основные дидактические требования к учебнику по иностранному языку. Обоснована целесообразность структурирования пособия по системе методов “Whole Language”, в котором предусмотрены следующие семантические блоки: содержательная таблица, вступление, основной текст, аппарат организации усвоения, иллюстративный аппарат, библиографическое описание, справочный аппарат, приложения.The article under review deals with the problem of urgent need for conceptual approaches in the process of foreign language textbooks elaborating. Basic didactic principles of foreign language textbooks framing are outlined, Practicability of national textbooks is reasoned. Functional specificity of national foreign language textbooks is stated, thorough analysis of the applicable manuals and their conformity with the regulatory ministry documents is being provided.
|
|
|