Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Мандич Реклама у системі міжнародного$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Мандич О. В. 
Реклама у системі міжнародного маркетингу [Електронний ресурс] / О. В. Мандич, В. В. Антощенкова, О. М. Нікітіна // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2016. - Вип. 177. - С. 146-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2016_177_19
Визначено й обгрунтовано особливості міжнародні реклами та етапи здійснення рекламної діяльності компаній на зовнішніх ринках. Зосереджено увагу на вивченні та дослідженні ролі реклами в системі міжнародного маркетингу, розглянуто функції реклами: основні й додаткові функції та подано класифікацію функцій залежно від сфери дії (маркетингова, політична, інформаційна, економічна, освітня та інші). Дослідження показало, що реклама є потужним інструментом в системі маркетингових комунікацій і її всеохоплюючий характер зумовив наявність великої кількості різновидів реклами, слід зазначити, що під час класифікації розглядаються два поняття: реклама як процес і реклама як кінцевий результат діяльності.
Попередній перегляд:   Завантажити - 369.798 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського