Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Мандич Організація маркетингового підходу в$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Мандич О. В. Організація маркетингового підходу в зернопродуктовому підкомплексі України [Електронний ресурс] / О. В. Мандич // Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2012. - Вип. 11. - С. 108-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsna_ekon_2012_11_25 Розглянуто різні підходи щодо організації маркетингової діяльності підприємств, а також запропоновано основні напрями маркетингового підходу для підвищення ефективності діяльності сільськогосподарських підприємств на ринку зерна. Для підприємств - виробників зерна система організації маркетингової діяльності складатиметься з трьох підсистем. Першою підсистемою є функціональне забезпечення організації маркетингової діяльності, яка поєднує ланки для двох інших підсистем - маркетингових досліджень ринкового середовища та маркетингових дій підприємства.
|
|
|