Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Малюга До питання інтерактивних методів$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Малюга О. 
До питання інтерактивних методів навчання іноземної мови студентів нефілологічних спеціальностей на заключному етапі вищої школи [Електронний ресурс] / О. Малюга // Молодь і ринок. - 2014. - № 2. - С. 86-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_2_17
Досліджено ефективність інтерактивних методів навчання іноземної мови студентів нефілологічних спеціальностей на заключному етапі вищої школи. Проаналізовано кожен з інтерактивних методів для формування у студентів магістратури іншомовної професійної комунікативної компетентності, зокрема такі методи, як "асоціативний кущ", "мозаїка", робота в парах тощо. Сформульовано загальні правила роботи під час підготовки до застосування інтерактивних методів. Охарактеризовано позитивні і негативні сторони зазначених методів. Визначено напрями подальших розвідок щодо застосування інтерактивних методів у процесі підготовки фахівців у галузі хімії.Исследована эффективность интерактивных методов обучения иностранному языку студентов нефилологических специальностей на заключительном этапе высшей школы. Проанализированы каждый из интерактивных методов для формирования у студентов магистратуры иноязычной профессиональной коммуникативной компетентности, в частности такие методы как "ассоциативный куст", "мозаика", работа в парах и т. д. Сформулированы общие правила работы при подготовке к применению интерактивных методов. Охарактеризованы положительные и отрицательные стороны указанных методов. Определены направления дальнейших исследований при применении интерактивных методов в процессе подготовки специалистов в области химии.Исследована эффективность интерактивных методов обучения иностранному языку студентов нефилологических специальностей на заключительном этапе высшей школы. Проанализированы каждый из интерактивных методов для формирования у студентов магистратуры иноязычной профессиональной коммуникативной компетентности, в частности такие методы как "Ассоциативный куст", "Мозаика", работа в парах, обучение в группах, метод проектов. Сформулированы общие правила работы при подготовке к применению интерактивных методов. Названы положительные и отрицательные стороны каждого из названных методов. Определены направления дальнейших исследований при применении интерактивных методов при подготовке специалистов в области химии.
Попередній перегляд:   Завантажити - 221.625 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського