Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Майбородюк Розвиток ціннісно-смислової свідомості молодших$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Майбородюк Н. Д. Розвиток ціннісно-смислової свідомості молодших школярів на уроках математики [Електронний ресурс] / Н. Д. Майбородюк // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2010. - Вип. 27. - С. 274-279. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2010_27_49 Визначено педагогічну модель особистісно орієнтованого уроку. Проведено дослідно-емпіричне дослідження, в ході якого вивчалася компетентність учителя створювати модель особистісно орієнтованого уроку. За результатами дослідження було встановлено, що не всі учителі враховують психологічні особливості учнів та, незважаючи на те, що учителі мали установку на особистісно орієнтоване навчання, у взаємодії з учнями вони виявляли командно-регулятивні дії, які сприяли руйнуванню суб'єктивного ставлення учня до навчального процесу.Определена педагогическая модель личностно ориентированного урока. Проведено опытно-эмпирическое исследование, в ходе которого изучалась компетентность учителя создавать модель личностно ориентированного урока. По результатам исследования было установлено, что не все учителя учитывают психологические особенности учеников и, несмотря на то, что учителям была дана установка на личностно ориентированное обучение, во взаимодействии с учениками они проявляли командно-регулятивные действия, которые способствовали разрушению субъективного отношения учеников к учебному процессу.
|
|
|