Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Лещенко Компетентнісний підхід до проведення$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Лещенко Г. 
Компетентнісний підхід до проведення уроків розвитку мовлення в початкових класах [Електронний ресурс] / Г. Лещенко, Л. Іванова // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 2. - С. 116-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_2_31
Окреслено шляхи оптимізації комунікативної спрямованості уроків розвитку мовлення в початкових класах, сконструйовано систему роботи щодо формування початкової комунікативної компетенції на основі використання ситуативних текстових завдань в межах компетентнісного підходу. Визначено та охарактеризовано три групи завдань, основними серед яких названо докомунікативні вправи, різновиди комунікативного аналізу, посткомунікативні завдання. Розглянуто етапи дидактичної структури уроків розвитку мовлення, яка сприяє формуванню комунікативної компетенції: актуалізація чуттєвого досвіду, мотивація навчальної діяльності, теоретично-мовленнєва підготовка до складання зв’язного висловлювання, удосконалення творчих робіт за рахунок колективного досвіду, саморефлексія, поради щодо мовленнєвої діяльності учнів за темою наступного уроку розвитку мовлення. Виокремлено шляхи оптимізації комунікативної спрямованості уроків розвитку мовлення.Определены пути оптимизации коммуникативной направленности уроков развития речи в начальных классах, сконструирована система работы по формированию начальной коммуникативной компетенции на основе использования ситуативных текстовых задач в пределах компетентностного подхода. Определены и охарактеризованы три группы задач, основными из которых названы коммуникативные упражнения, разновидности коммуникативного анализа, посткоммуникативные задачи. Рассмотрены этапы дидактической структуры уроков развития речи, которая способствует формированию коммуникативной компетенции: актуализация чувственного опыта, мотивация учебной деятельности, речевая подготовка к сдаче теста на связное высказывание, совершенствование творческих работ за счет коллективного опыта, саморефлексия, советы по речевой деятельности учащихся по теме следующего урока развития речи. Выделены пути оптимизации коммуникативной направленности уроков развития речи.The paper outlines ways to strengthen communicative orientation of speech development lessons in primary school. The focus is on working with text as a means of shaping the skills in all kinds of speech activity, situational task based on specially selected texts. The authors describe a system of tasks for working with text, and present the didactic structure of speech development lessons that promotes communicative competence as the goal of the initial course of the Ukrainian language according to competency approach.
Попередній перегляд:   Завантажити - 324.83 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського