Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Лазарєв Метод навчання основ теорії$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Лазарєв М. І. Метод навчання основ теорії технічних систем майбутніх інженерів-педагогів на основі формування системного мислення [Електронний ресурс] / М. І. Лазарєв, С. М. Алілуйко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2012. - № 37. - С. 240-246. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2012_37_41 Обгрунтовано та розроблено метод навчання основ теорії технічних систем майбутніх інженерів-педагогів. Розроблено структурну та функціональну моделі методу навчання основ теорії технічних систем майбутніх інженерів-педагогів на основі діяльнісного підходу та використання базових форм мислення (поняття, судження, умовиводи) та базових операцій мислення (порівняння, виділення істотного, абстрагування, узагальнення, конкретизація, класифікація, аналіз, синтез).Обоснован и разработан метод обучения основам теории технических систем будущих инженеров-педагогов. Разработаны структурная и функциональная модели метода обучения основам теории технических систем будущих инженеров-педагогов на основе деятельностного подхода и использования базовых форм мышления (понятия, суждения, умозаключения) и базовых операций мышления (сравнения, выделение существенного, абстрагирование, обобщение, конкретизация, классификация, анализ, синтез).In article a method of learning the basics of the theory of technical systems for the future engineers and educators are substantiated. The author developed a structural and functional model of the method of learning the basics of the theory of technical systems of the future engineers and educators based on activity approach and the use of basic forms of thinking (concepts, judgments, conclusions) and basic thinking operations (comparisons, highlighting the essential, abstraction, generalization, specification, classification, analysis , synthesis).
|
|
|