Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Лабурцева Управління ризиками в маркетингових$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Лабурцева О. Управління ризиками в маркетингових дослідженнях [Електронний ресурс] / О. Лабурцева // Товари і ринки. - 2018. - № 1. - С. 155–167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tovary_2018_1_15 Розглянуто сутність ризиків, що пов'язані з проведенням маркетингових досліджень. Визначено ризики, які виникають на окремих етапах маркетингового дослідження, а також способи їх нейтралізації. Запропоновано й розглянуто на прикладі методичний підхід до планування маркетингового дослідження в умовах ризику з урахуванням цінності інформації.
|
|
|