Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Лабурцева Ефективність маркетингової діяльності підприємства$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Лабурцева О. Ефективність маркетингової діяльності підприємства в умовах ризику [Електронний ресурс] / О. Лабурцева // Товари і ринки. - 2017. - № 2(2). - С. 28–39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tovary_2017_2(2)__4 Розглянуто способи оцінювання ефективності маркетингової діяльності підприємства. Запропоновано методичний підхід до врахування ризику при оцінюванні результативності та ефективності планової маркетингової діяльності підприємства. Наведено приклад вибору кращої з альтернативних програм за сукупністю показників результативності, ефективності й ризику. Надано рекомендації щодо урахування ризику при оцінюванні ефективності окремих маркетингових проектів за допомогою показників ефективності інвестицій.
|
|
|