Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Крячко Виконання навчальних астрономічних спостережень$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Крячко І. П. Виконання навчальних астрономічних спостережень на телескопах з віддаленим доступом [Електронний ресурс] / І. П. Крячко // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2015. - Т. 50, вип. 6. - С. 50-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2015_50_6_6 Запропоновано один зі шляхів вирішення суттєвої проблеми методики навчання астрономії в старшій загальноосвітній школі – організації виконання навчальних астрономічних спостережень. Нині такі спостереження можна виконувати з допомогою телескопів з віддаленим доступом. Застосування сучасних інформаційно-комунікаційних технологій і можливість працювати з телескопами-роботами дозволяє за умов профільного навчання організувати пізнавально-дослідницьку діяльність учнів у процесі навчання астрономії. Наведено стислий опис найвідоміших телескопів-роботів і приклад роботи з мережею телескопів з відкритим (без оплати) віддаленим доступом, яка створена науковцями й педагогами з Гарвард-Смітсонівського центру астрофізики в США.Предложен один из путей решения существенной проблемы методики обучения астрономии в старшей общеобразовательной школе – организации выполнения учебных астрономических наблюдений. Сейчас такие наблюдения можно выполнять с помощью телескопов с удаленным доступом. Применение современных информационно-коммуникационных технологий и возможность работать с телескопами-роботами позволяет в условиях профильного обучения организовать познавательно-исследовательскую деятельность учащихся в процессе обучения астрономии. Приведено краткое описание наиболее известных телескопов-роботов и пример работы с сетью телескопов с открытым (бесплатным) удаленным доступом, которую создали ученые и педагоги Гарвард-Смитсоновского центра астрофизики в США.The purpose of this article is to show the way of overcoming one of the major problems of astronomy teaching methods in upper secondary school – organization of educational astronomical observations. Nowadays it became possible to perform such observations on remote access telescopes. By using up-to-date informational and communicational technologies, having an opportunity to work with robotic telescopes allows us to organize a unique cognitive and research oriented activities for students while conducting their specialized astronomical studies. Below here is given a brief description of the most significant robotic telescopes and the way of the usage of open remote access telescopic network which was created by professors and scientists of Harvard-Smithsonian Center for Astrophysics, USA.
|
|
|