Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Крушинська Моделі англомовного навчання в$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Крушинська Т. Ю. Моделі англомовного навчання в медичному університеті [Електронний ресурс] / Т. Ю. Крушинська, А. В. Шарун, С. В. Захаров, Д. О. Степанський // Медичні перспективи. - 2022. - Т. 27, № 3. - С. 50-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mp_2022_27_3_10 Розглянуто два підходи до англомовного навчання у вищому навчальному закладі медичного профілю: з використанням англійської як основної мови спілкування на заняттях (English as Medium of Instruction) та інтегрованого вивчення мови та професійно-орієнтованих дисциплін (Content and Language Integrated), поява яких була зумовлена широким поширенням у соціумі білінгвізму, важливістю підвищення конкурентоспроможності випускників вітчизняних університетів на міжнародному ринку праці. Автори репрезентують наявні моделі викладання в рамках описаних підходів, що сприяють ефективності процесу професійної підготовки майбутніх медиків до вирішення професійних завдань на основі реалізації іншомовної компетентності. Визначено умови впровадження в навчальний процес моделі предметно-мовного інтегрованого навчання. Висновок: зазначено, що інтеграція предметного та мовного досвіду сприяє оптимізації іншомовної підготовки та суттєвому покращенню якості навчального процесу. Визначено найгостріші питання, що потребують додаткових досліджень.
|
|
|