Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Криворучко Аналіз маркетингових можливостей підприємства$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Криворучко О. М. Аналіз маркетингових можливостей підприємства [Електронний ресурс] / О. М. Криворучко, І.С. Пипенко // Економіка транспортного комплексу. - 2010. - Вип. 16. - С. 90-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2010_16_11 Розроблено методичні основи аналізу маркетингових можливостей підприємства на підставі обгрунтування основних робіт, змісту, послідовності та спрямованості, а також способів і прийомів їх реалізації. Запропоновані основи передбачають визначення зміни рівня маркетингових можливостей у часі, встановлення впливу структури факторів, що їх формують - відповідності між пропозицією підприємства та вимогами ринкових суб'єктів з урахуванням значущості параметрів взаємодії до та після їх узгодження. Це дозволяє виявити різні причини, що впливають на рівень наявності маркетингових можливостей, покращити процес їх формування та результативного використання.
|
|
|