Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Кретуліс Оптоелектронний нефелометричний вимірювач метеопараметрів$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Кретуліс В. С. Оптоелектронний нефелометричний вимірювач метеопараметрів атмосферного середовища [Електронний ресурс] / В. С. Кретуліс, І. Є. Мінакова, П. Ф. Олексенко, В. М. Сорокін // Оптоэлектроника и полупроводниковая техника. - 2018. - Вып. 53. - С. 161-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ont_2018_53_10 Предметом виконання даної роботи є розроблення та створення оптоелектронного приладно-вимірювального інструменту визначення метеопараметрів (показника розсіяння (k-фактору), метеорологічної дальності видимості та прозорості атмосфери) стану водних аерозолів [1] в приземному шарі навколишнього атмосферного середовища, котрий дозволяє в автоматизованому процесі функціонування одержувати достовірні дані у широкому динамічному діапазоні дальності видимості. У розробленому оптоелектронному вимірювачі метеопараметрів знайшли технічне вирішення питання забезпечення завадозахищеності від зовнішнього фонового випромінювання та зменшення похибки вимірювань. Оптоелектронний вимірювач метеопараметрів побудовано на основі виконаної раніше авторами розробки оптоелектронного датчика метеорологічної дальності видимості, яка базувалась на концепції нефелометричного метода прямого розсіяння зондуючого випромінювання в досліджуваному атмосферному середовищі [2]. Алгоритмично робота вимірювача проводиться в автоматичному режимі за циклами, в кожному з яких із заданими часовими інтервалами виконується компенсація фонової завади за принципом Понселе, вимірювання інформаційного сигналу і визначення метеопараметрів з виключенням методичної похибки, викликаної урахуванням втрат вимірювання по траєкторії візування, що досягає значень ~ 20 %. В цілому розроблений автоматизований оптоелектронний нефелометричний вимірювач відрізняється високими технічними характеристиками (метеорологічна дальність видимості 15 м - 48 км) та експлуатаційною можливістю дистанційного керування.
|
|
|