Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Кондратова Формування ціннісного ставлення до$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Кондратова М. В. Формування ціннісного ставлення до праці майбутніх будівельників як педагогічна проблема [Електронний ресурс] / М. В. Кондратова // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2019. - Вип. 54. - С. 36-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2019_54_10 З’ясовано сутність ціннісного ставлення до праці у студентів коледжу будівництва та архітектури. Обґрунтовано педагогічні умови, розроблено критерії, показники, рівні та запропоновано модель ціннісного ставлення до праці майбутніх фахівці будівництва та архітектури. Визначено, що ціннісне ставлення до праці - це складний змістовно-синтетичний компонент особистості, що охоплює ставлення молоді до праці як однієї з найважливіших життєвих потреб, відчуття задоволеності працею і систему важливих моральних якостей, котрі визначають ставлення до трудової діяльності. Доведено, що ціннісне ставлення до праці детермінує професійну поведінку, забезпечує позитивну спрямованість діяльності, додає зміст професійним діям. Система цінностей в діяльності студента - майбутнього будівельника - набуває характеру центрального елементу у структурі професійного образу світу. Підтверджено, що трудове виховання у процесі формування ціннісного ставлення до праці - це процес цілеспрямованого й усвідомленого залучення студентської молоді до суспільних цінностей праці, котрі виховуються засобами конкретно продуктивних видів діяльності поступово зростаючої складності. Розроблено методику реалізації педагогічних умов формування ціннісного ставлення до праці у студентів коледжу будівництва та архітектури; впроваджено методичні рекомендації для викладачів та студентів закладів вищої освіти.
|
|
|