Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Козир Формування в учнів 5$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
1. |
Козир М. В. Формування в учнів 5-7 класів вмінь доводити на уроках розвитку зв’язного мовлення в контексті методичної спадщини А. П. Медушевського [Електронний ресурс] / М. В. Козир // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 10 : Проблеми граматики і лексикології української мови. - 2012. - Вип. 9. - С. 207-210. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_10_2012_9_60
| 2. |
Козир М. Формування в учнів 5 - 6 класів національної свідомості на уроках української мови та літератури [Електронний ресурс] / М. Козир, Н. Філонова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2022. - № 37. - С. 54-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2022_37(1)__9 Вперше розроблено й експериментально перевірено методику формування в учнів V - VII класів умінь доводити в процесі застосування групи дискусійних методів на уроках української мови з урахуванням комунікативно-діяльнісного, особистісно зорієнтованого та соціокультурного підходів. Визначено теоретичні засади формування вмінь доводити. Запропоновано прийоми, форми та засоби роботи з культури спілкування у процесі дискусійних обговорень суперечливих питань. Створено лінгводидактичну модель формування вмінь доводити, що передбачає поетапне впровадження системи вправ і завдань. Вдосконалено класифікацію дискусійних методів як провідної форми інтерактивного уроку. Набула подальшого розвитку робота з формування в учнів V - VII класів навичок говоріння, застосування міжпредметних зв'язків, реалізація яких забезпечує підвищення рівня розвитку дискусійних та аргументаційних умінь; робота над підвищенням рівня дискусійних та аргументаційних умінь як передумови формування вмінь доводити. Окреслено перспективи розвитку вмінь доводити у наступних класах.
|
|
|