Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Кодинець Захист від недобросовісної реклами$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Кодинець А. О. 
Захист від недобросовісної реклами на ринку лікарських засобів в умовах пандемії COVID-19 [Електронний ресурс] / А. О. Кодинець, О. Ф. Дорошенко, І. П. Волинець, Г. К. Дорожко, В. О. Петренко, В. В. Білецький // Медичні перспективи. - 2022. - Т. 27, № 4. - С. 231-238. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mp_2022_27_4_30
Розкрито проблеми й перспективи протидії недобросовісній рекламі лікарських засобів (ЛЗ) в умовах пандемії COVID-19. На прикладі країн США та України проаналізовано критерії заборони рекламування ЛЗ шляхом дослідження наукових джерел, міжнародних та вітчизняних нормативно-правових актів, приписів, настанов державних органів тощо. Визначено відмінності та специфіку нормативних вимог до реклами ЛЗ в Україні та США. Встановлено, що в США дозволено рекламувати рецептурні ЛЗ, а в Україні введено заборону до рекламування "противірусних препаратів прямої дії". Звернено увагу на кваліфікацію розподілу рекламних гасел у США, який надав змогу провести аналогію з українською рекламою ЛЗ. Доведено, що окремі фармацевтичні виробники, надаючи рекламодавцям неповну інформацію про ЛЗ, можуть вводити споживачів в оману щодо ефективності його дії. Продемонстровано випадки протидії поширенню неправдивих відомостей про властивості ЛЗ Антимонопольним комітетом України, які почастішали у зв'язку з появою штаму SARS-CoV-2 у 2019 р. Вказано на переваги та недоліки повної заборони ЛЗ на телебаченні та радіо, а також інших засобах масової інформації у зв'язку з набранням чинності рішення Ради національної безпеки і оборони України "Про стан національної системи охорони здоров'я та невідкладні заходи щодо забезпечення громадян України медичною допомогою" від 30 липня 2021 р. Запропоновано в якості альтернативи повної відмови від реклами ЛЗ запровадження механізму "корегуючої реклами", яка активно застосовується в США та полягає у виправленні або внесенні поправок до вже оприлюдненої реклами ЛЗ та усуває твердження, які вводять в оману споживачів, містять неповну, неточну, неправдиву інформацію про ЛЗ.
Попередній перегляд:   Завантажити - 485.287 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського