Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Кобрій Особливості визначення змісту професійно-педагогічної$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Кобрій О. 
Особливості визначення змісту професійно-педагогічної підготовки студентів непедагогічних спеціальностей [Електронний ресурс] / О. Кобрій // Молодь і ринок. - 2013. - № 6. - С. 110-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_6_22
Розкрито особливості формування змісту професійно-педагогічної підготовки студентів непедагогічних спеціальностей наприкінці ХХ – на початку ХХІ ст., які спонукали до змін у змісті педагогічних дисциплін у ВНЗ. Зазначено, що, насамперед, зміни стосуються усвідомлення майбутнім фахівцем гуманізації навчання та виховання, орієнтації на самостійну творчу діяльність, поєднання теоретичної роботи з практичною. Доведено необхідність педагогічної підготовки інженерів, економістів, медиків, юристів, оскільки в цих професіях присутня орієнтація на діяльність у системі «людина - людина».Раскрыты особенности формирования содержания профессионально-педагогической подготовки студентов непедагогических специальностей в конце ХХ - начале ХХI в., которые побудили к изменениям в содержании педагогических дисциплин в ВУЗ. Отмечено, что в первую очередь изменения касаются осознания будущим специалистом гуманизации обучения и воспитания, ориентации на самостоятельную творческую деятельность, сочетание теоретической работы с практической. Доказана необходимость педагогической подготовки инженеров, экономистов, медиков, юристов, поскольку в данных профессиях присутствует ориентация на деятельность в системе «человек - человек».Disclosed some aspects of the content of professional - pedagogical preparation of students in non-teaching majors end of XX - beginning of XXI century, which led to changes in the content of pedagogical disciplines at the university. Noted that the changes relate primarily to future specialist humanization awareness training and education, focus on independent creative activity, the combination of the theoretical with the practical work. The necessity of pedagogical training of engineers, economists, doctors, lawyers, because in these occupations present focus on activities in the "Man-Man"
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського