Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Каряка Психологічні особливості розвитку музично-образного$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Каряка І. Психологічні особливості розвитку музично-образного мислення старших дошкільників [Електронний ресурс] / І. Каряка // Вісник Інституту розвитку дитини. Сер. : Філософія, педагогіка, психологія. - 2014. - Вип. 33. - С. 125-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vird_2014_33_21 Досліджено психологічні особливості розвитку музично-образного мислення дітей старшого дошкільного віку та створено умови його оптимізації в процесі навчально-виховної діяльності. Проаналізовано теоретико-методологічні та експериментальні підходи до вивчення проблеми музично-образного мислення у вітчизняній і зарубіжній психології, запропоновано концептуальну основу дослідження музично-образного мислення старших дошкільників. Експериментально досліджено й охарактеризовано триступеневу структуру (предметно-образне, відображально-образне, музично-образне співвідношення), критерії (емоційно-чуттєве осягнення матеріалу, осягнення змістової сутності матеріалу, продуктивність діяльності) та рівні розвитку (високий, середній, низький) музично-образного мислення старших дошкільників. Виявлено зв'язок між параметрами його оцінювання та розвитком співвідношень, констатовано недостатній рівень розвитку музично-образного мислення. Обгрунтовано й апробовано настаново-установчий комплекс розвитку музично-образного мислення дітей старшого дошкільного віку, спрямований на ефективність розвитку музично-образного мислення у старших дошкільників в умовах навчально-виховного процесу. Доведено ефективність його використання у навчально-виховному процесі дошкільної освіти.
|
|
|