Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Каряка Психологічні особливості розвитку музично-образного$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Каряка І. 
Психологічні особливості розвитку музично-образного мислення старших дошкільників [Електронний ресурс] / І. Каряка // Вісник Інституту розвитку дитини. Сер. : Філософія, педагогіка, психологія. - 2014. - Вип. 33. - С. 125-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vird_2014_33_21
Досліджено психологічні особливості розвитку музично-образного мислення дітей старшого дошкільного віку та створено умови його оптимізації в процесі навчально-виховної діяльності. Проаналізовано теоретико-методологічні та експериментальні підходи до вивчення проблеми музично-образного мислення у вітчизняній і зарубіжній психології, запропоновано концептуальну основу дослідження музично-образного мислення старших дошкільників. Експериментально досліджено й охарактеризовано триступеневу структуру (предметно-образне, відображально-образне, музично-образне співвідношення), критерії (емоційно-чуттєве осягнення матеріалу, осягнення змістової сутності матеріалу, продуктивність діяльності) та рівні розвитку (високий, середній, низький) музично-образного мислення старших дошкільників. Виявлено зв'язок між параметрами його оцінювання та розвитком співвідношень, констатовано недостатній рівень розвитку музично-образного мислення. Обгрунтовано й апробовано настаново-установчий комплекс розвитку музично-образного мислення дітей старшого дошкільного віку, спрямований на ефективність розвитку музично-образного мислення у старших дошкільників в умовах навчально-виховного процесу. Доведено ефективність його використання у навчально-виховному процесі дошкільної освіти.
Попередній перегляд:   Завантажити - 456.169 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського