Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Зубко Науково-теоретичний зміст бренд-стратегії торгового$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Зубко Д. О. 
Науково-теоретичний зміст бренд-стратегії торгового підприємства [Електронний ресурс] / Д. О. Зубко // Бізнес Інформ. - 2020. - № 11. - С. 457-461. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2020_11_66
Відзначено, що діяльність торгових підприємств постійно ускладнюється, оскільки відбувається під впливом факторів, пов'язаних з економічними кризами, нестабільним економічним середовищем, глобалізацією економіки та процесами цифровізації. Усе це обумовлює зміни існуючих підходів до господарювання вітчизняних підприємств. У зв'язку з цим обірунтовано доцільність використання бренду та бренд-стратегії в діяльності торгового підприємства для забезпечення його конкурентоспроможності та утримання позицій на ринку. Мета роботи - визначення науково-теоретичного змісту бренд-стратегії торгового підприємства. Розглянуто та узагальнено підходи до визначення понять бренду та бренд-стратегії, за результатами чого встановлено, що в науковій літературі відсутня єдина думка стосовно їх тлумачення, що обумовлено змістовою неоднозначністю характеристик цих дефініцій. Визначено особливості та розкрито сутність бренду з позиції предметного, функціонального, емоційного, вартісно-орієнтованого та комплексного підходів. Обгрунтовано авторську позицію стосовно доцільності визначення поняття бренду з урахуванням комплексного підходу. Охарактеризовано бренд-стратегію як впорядковану сукупність заходів, розрахованих на довгострокову перспективу, реалізація якої спрямована на: збільшення популярності, затребуваності продукту підприємства серед споживачів шляхом формування в них відповідного образу, уявлення, асоціацій, очікувань про нього; підвищення цінності та конкурентоспроможності продукту чи послуги; розвитку торгового підприємства в цілому. Узагальнено етапи формування стратегії підприємства, створення бренду та бренд-стратегії, означено їх особливості в контексті діяльності торгового підприємства. Доведено, що розроблення та реалізація бренд-стратегій у рамках стратегічного управління відіграють важливу роль у процесі розвитку та становлення іміджу торгового підприємства, що потребує додаткових досліджень практичних аспектів у теоретичній площині.
Попередній перегляд:   Завантажити - 329.894 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського