Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Загурська Розвиток самооцінки творчих здібностей$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Загурська І. С. Розвиток самооцінки творчих здібностей молодших школярів у діяльності з високим розвивально-творчим потенціалом [Електронний ресурс] / І. С. Загурська // Молодий вчений. - 2013. - № 2(02). - С. 94-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2013_2(02)__18 Розроблено структурно-функціональну модель самооцінки творчих здібностей дітей у молодшому шкільному віці, яка відображає механізми розвитку самооцінки залежно від його особливостей за умов діяльності з різним розвивально-творчим потенціалом. Виявлено, що реалізація розвивального потенціалу самооцінки творчих здібностей можлива лише на суб'єктно-ціннісному рівні, який забезпечується взаємодією соціального, діяльнісного, розвивального, творчого та ціннісно-регулювального компонентів. Уточнено структурні та функціональні характеристики параметрів самооцінки творчих здібностей у процесі шкільної адаптації. Установлено, що на розвиток самооцінки цих здібностей суттєво впливає соціальне співробітництво, усвідомлення можливостей розвитку власних здібностей. Розвинуто теоретичні положення про взаємозв'язок самооцінки та здібностей. Доведено можливість застосування психосемантичних методів для дослідження самооцінки учбових і творчих здібностей дітей у молодшому шкільному віці.
|
|
|