Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Діброва Оцінювання ефективності реклами методами$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Діброва Т. Г. Оцінювання ефективності реклами методами фізіологічного контролю [Електронний ресурс] / Т. Г. Діброва, І. І. Гараніна // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2013. - № 10. - С. 316-320. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2013_10_54 Проаналізовано застосування методів фізіологічного контролю під час оцінювання ефективності реклами. Наведено етапи планування стратегії рекламної діяльності підприємства та описано етапність процесу оцінювання ефективності реклами та застосування методів фізіологічного контролю на різних етапах оцінювання ефективності реклами. Обгрунтовано використання саме фізіологічних методів контролю на етапах оцінювання ефективності рекламного повідомлення та оцінювання ефективності розміщення реклами в ЗМІ (до реалізації медіа стратегії). Розглянуто методи нейробачення, пуппілометрія, fMRI, Eye-Tracking, гальванометрія, аудіометрія, методи складних імітацій, описано специфіку їх використання саме в маркетингових дослідженнях. Зокрема, детально розглянуті переваги та недоліки методів фізіологічного контролю. Акцентовано увагу на обмеження застосування даних методів в рекламних дослідженнях. Наведено висновки та рекомендації щодо доцільності застосування певних методів фізіологічного контролю на різних етапах оцінювання ефективності реклами.
|
|
|