Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Досенко Digital-реклама як сучасний інтернет-жанр$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Досенко А. К. 
Digital-реклама як сучасний інтернет-жанр [Електронний ресурс] / А. К. Досенко // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2017. - № 4. - С. 227-231. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2017_4_43
Сучасне українське суспільство потребує нових форм упровадження рекламної комунікації, тому очевидним є стрімкий розвиток нових жанрів і платформ у соціальних комунікаціях. Одним із таких жанрів, що надав поштовх до розвитку нових платформ і шляхів упровадження товару, стала digital-реклама. Зроблено спробу проаналізувати й описати цифрову рекламу як сучасний Інтернет-жанр.
Попередній перегляд:   Завантажити - 180.309 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського