Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Досенко Digital-реклама як сучасний інтернет-жанр$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Досенко А. К. Digital-реклама як сучасний інтернет-жанр [Електронний ресурс] / А. К. Досенко // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2017. - № 4. - С. 227-231. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2017_4_43 Сучасне українське суспільство потребує нових форм упровадження рекламної комунікації, тому очевидним є стрімкий розвиток нових жанрів і платформ у соціальних комунікаціях. Одним із таких жанрів, що надав поштовх до розвитку нових платформ і шляхів упровадження товару, стала digital-реклама. Зроблено спробу проаналізувати й описати цифрову рекламу як сучасний Інтернет-жанр.
|
|
|