Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Длігач Системно-рефлексивне стратегічне маркетингове управління$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Длігач А. О. Системно-рефлексивне стратегічне маркетингове управління промисловим підприємством [Електронний ресурс] / А. О. Длігач // Економiчний часопис-XXI. - 2014. - № 1-2(2). - С. 44-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2014_1-2(2)__12 Розроблено методологічні засади формування системно-рефлексивного маркетингу (СРМ) та концепцію системно-рефлексивного стратегічного маркетингового управління (СРСМУ) підприємницькою діяльністю в умовах трансформації ринкового середовища. Досліджено функціонування управлінського механізму стратегічного маркетингового управління як способу реалізації економічних інтересів українських суб'єктів підприємництва за умов глобалізованого ринкового середовища. Вдосконалено типологізацію маркетингових стратегій підприємств у СРСМУ на основі виділення їх ключових детермінант: типу базового ринку з урахуванням його інтегрованості в глобальне ринкове середовище, типу стратегічних намірів і бачення підприємства, специфіки системи управління підприємством, ресурсного потенціалу підприємства, конкурентної позиції. Систематизовано управлінські рішення щодо стратегічних альтернатив підприємства і стратегій зростання. Розроблено процедуру формування стратегії розвитку підприємства з позиції рефлексивного маркетингового управлінця. Розроблено інтегровану систему модель СРСМУ підприємницькою діяльністю, яка узагальнює етапи розвитку управлінських систем та дозволяє підвищувати ефективність ринкової діяльності за рахунок розширення об'єкта управління та задоволення інтересів стейкхолдерів. Запропоновано трициклічну модель впровадження СРМ в діяльність українських підприємств і інтегровану маркетингову стратегію, що поєднує стратегічні рішення з визначення базових ринків, стратегічних намірів та товарно-ринкової стратегії, спрямовані на посилення ринкових позицій українських промислових підприємств за умов глобалізованості ринкового середовища.
|
|
|