Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Гронь Досвід споживачів як конкурентна$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Гронь О. В. Досвід споживачів як конкурентна перевага компанії в сучасних умовах [Електронний ресурс] / О. В. Гронь // Бізнес Інформ. - 2015. - № 7. - С. 305-310. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_7_49 Досліджено досвід споживачів як основи створення конкурентної переваги підприємства шляхом забезпечення довгострокової лояльності клієнтів; аналіз методів оцінки споживчого досвіду на основі дослідження можливих варіантів поведінки споживачів. При аналізі, систематизації та узагальненні наукових праць багатьох учених та рекомендацій фахівців-практиків було розглянуто концепцію "досвіду споживачів", специфіку її застосування та систематизовано погляди дослідників на визначення поняття "споживчий досвід". У результаті дослідження виявлено взаємозв'язок задоволеності клієнтів з одержаним ними досвідом у процесі взаємодії з компанією та необхідність його урахування для забезпечення довгострокової лояльності клієнтів. Визначено, що розглянуті методи аналізу та оцінки споживчого досвіду на основі дослідження можливих варіантів поведінки споживачів мають допомогти підприємствам врахувати існуючи проблеми та більш обгрунтовано підійти до формування досвіду клієнтів у майбутньому. Перспективою подальших досліджень у даному напряму є розробка інструментарію щодо формування досвіду споживачів та управління ним з урахуванням специфіки діяльності вітчизняних підприємств.
|
|
|