Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Гриценчук Гендерний підхід у моніторингових$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Гриценчук О. О. Гендерний підхід у моніторингових дослідженнях ІК-компетентності учнів в освітній практиці країн Європи [Електронний ресурс] / О. О. Гриценчук // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2013. - Т. 37, вип. 5. - С. 20-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2013_37_5_5 Проаналізовано гендерний підхід у моніторингових дослідженнях інформаційно-комунікаційної компетентності (ІК-компетентності) учнів загальноосвітніх навчальних закладів у країнах Європи на сучасному етапі. Висвітлено результати досвіду таких міжнародних організацій як ООН, ЮНЕСКО, ЮНІСЕФ, Міжнародної асоціації оцінювання навчальних досягнень (The International Association for the Evaluation of Educational Achievement - IEA), Організації Економічного Спiвробiтництва та Розвитку ОЕСР (Organisation for Economic Cooperation and Development – ОEСD) щодо моніторингових досліджень ІК-компетентності учнів. Визначено особливості, загальні тенденції та перспективні шляхи розвитку.Проанализирован гендерный подход в мониторинговых исследованиях информационно-коммуникационной компетентности (ИК-компетентности) учащихся общеобразовательных учебных заведений в странах Европы на современном этапе. Освещены результаты исследования зарубежного опыта международных организаций ООН, ЮНЕСКО, ЮНИСЕФ, Международной ассоциации оценивания учебных достижений (The International Association for the Evaluation of Educational Achievement - IEA), Организации Экономического Сотрудничества и Развития ОЕСР (Organisation for Economic Cooperation and Development – ОEСD) по мониторинговым исследованиям ИК-компетентностей учащихся. Определены особенности, общие тенденции и перспективные пути развития.The article deals with the analysis of gender issues in monitoring studies of students’ information and communication competence ( IC-competencies) in european secondary schools at the present stage. There are highlighted the results of research of experience of international organizations, such as: UNDP, UNESCO, UNІSEF, The International Association for the Evaluation of Educational Achievement – IEA, Organisation for Economic Co-operation and Development – OECD) on monitoring studies of students’ IC-competencies. There are identified peculiarities, common trends and future development.
|
|
|