Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Гриценчук Інформаціно-комунікаційна компетентність учнів початкової$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Гриценчук О. О. Інформаціно-комунікаційна компетентність учнів початкової школи Бельгії (Фламандська спільнота): загальні підходи до змісту й оцінювання [Електронний ресурс] / О. О. Гриценчук // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2014. - Т. 44, вип. 6. - С. 1-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2014_44_6_3 Висвітлено проблему формування та розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності учнів початкової школи (вік 6–12 років) Королівства Бельгія (Фламандська спільнота). Подано аналіз досвіду таких національних інституцій як Міністерство освіти і професійної підготовки Фландрії, Агенція забезпечення якості освіти і професійної підготовки, Консультаційні педагогічні служби щодо загальних підходів розвитку змісту й оцінювання інформаційно-комунікаційної компетентності учнів початкових класів Бельгії на сучасному етапі. Визначено особливості, загальні тенденції та перспективні шляхи розвитку змісту ІК-компетентності учнів і її оцінювання.Освещена проблема формирования и развития информационно-коммуникационной компетентности учащихся начальной школы (возраст 6–12 лет) Королевства Бельгия (Фламандское сообщество). Представлен анализ опыта таких национальных институций как Министерство образования и профессиональной подготовки Фландрии, Агентство обеспечения качества образования и профессиональной подготовки, Консультационные педагогические службы относительно общих подходов к развитию содержания и оценки информационно-коммуникационной компетентности учащихся начальных классов Бельгии на современном этапе. Определены особенности, общие тенденции и перспективные пути развития содержания ИК-компетентности учащихся и его оценки.The article deals with the problem of development of information and communication competence of primary education pupils in the Kingdom of Belgium (Flemish Community). There is presented an analysis of the experience of national institutions such as the Ministry of Education and Training of Flanders, the Agency for Quality Assurance in Education and Training, Pedagogical Advisory Services relating to the development of common approaches and assess the content of information and communication competence of elementary school students in Belgium. There are identified peculiarities, common trends and future development.
|
|
|