Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Горєлов Формування циклу бізнес-процесів управління$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Горєлов Д. О. Формування циклу бізнес-процесів управління маркетинговою діяльністю транспортного підприємства [Електронний ресурс] / Д. О. Горєлов, Ю. В. Лаврова // Бізнес Інформ. - 2014. - № 2. - С. 176-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_2_31 Розглянуто проблеми організації процесу управління маркетинговою діяльністю підприємства. Уточнено модель послуг транспортного підприємства і наведено рівні послуги: основна, реальна, розширена, очікувана та перспективна послуга, визначено їх структуру. Запропоновано розмежувати планування та реалізацію транспортної послуги за її рівнями, кожному з яких відповідатиме окремий бізнес-процес управління. Розкрито особливості використання інструментів традиційного, внутрішнього та інтерактивного маркетингу щодо ринку транспортних послуг. Визначено структуру об'єкта під час управління маркетинговою діяльністю транспортного підприємства. На основі циклу Демінга (Deming) сформульовано загальні засади формування бізнес-процесів управління маркетинговою діяльністю: "Motivation - Рlаn - Dо - Сhесk - Асt". Запропонований цикл забезпечуватиме безперервне вдосконалення вказаних бізнес-процесів підприємства згідно з міжнародними стандартами якості ISO.
|
|
|