Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Горобченко Методологія визначення величини параметра$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Горобченко О. М. 
Методологія визначення величини параметра складності нештатної ситуації під час ведення поїзда [Електронний ресурс] / О. М. Горобченко // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2014. - № 6. - С. 50–58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2014_6_7
Розроблено методології визначення складності нештатних ситуацій під час керування локомотивом. Для досягнення поставленої мети накопичено статистичний матеріал порушень безпеки руху; причини порушень розділені на групи: технічний фактор, людський фактор та зовнішні впливи. За допомогою теорії гібридних мереж одержана модель, яка на виході дає параметр складності нештатної ситуації. Розроблено підхід до формалізації виробничих ситуацій, які можуть бути описані тільки лінгвістично, що дозволило використати їх в якості вхідних даних моделі нештатної ситуації. Встановлено та обгрунтовано, що показник складності нештатної ситуації під час ведення поїзду є величиною випадковою й підпорядковується нормальному закону розподілення. Одержано графік інтегральної функції розподілення, на якому визначені зони безпечної роботи та підвищеної небезпеки виникнення транспортної події. Запропоновано теоретичне підгрунтя визначення складності нештатних ситуацій в поїзній роботі, одержано максимальне значення параметру складності нештатної ситуації, що може бути допущено за умов експлуатації. Постійний моніторинг цієї величини дозволяє вчасно реагувати на загрозу виникнення небезпеки, а одержання її в числовій формі - використовувати як один із вхідних параметрів для роботи інтелектуальної системи керування локомотивом, на підставі якого буде прийматися рішення про подальші керуючі дії.
Попередній перегляд:   Завантажити - 431.765 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського