Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Горобченко Методологія визначення величини параметра$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Горобченко О. М. Методологія визначення величини параметра складності нештатної ситуації під час ведення поїзда [Електронний ресурс] / О. М. Горобченко // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2014. - № 6. - С. 50–58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2014_6_7 Розроблено методології визначення складності нештатних ситуацій під час керування локомотивом. Для досягнення поставленої мети накопичено статистичний матеріал порушень безпеки руху; причини порушень розділені на групи: технічний фактор, людський фактор та зовнішні впливи. За допомогою теорії гібридних мереж одержана модель, яка на виході дає параметр складності нештатної ситуації. Розроблено підхід до формалізації виробничих ситуацій, які можуть бути описані тільки лінгвістично, що дозволило використати їх в якості вхідних даних моделі нештатної ситуації. Встановлено та обгрунтовано, що показник складності нештатної ситуації під час ведення поїзду є величиною випадковою й підпорядковується нормальному закону розподілення. Одержано графік інтегральної функції розподілення, на якому визначені зони безпечної роботи та підвищеної небезпеки виникнення транспортної події. Запропоновано теоретичне підгрунтя визначення складності нештатних ситуацій в поїзній роботі, одержано максимальне значення параметру складності нештатної ситуації, що може бути допущено за умов експлуатації. Постійний моніторинг цієї величини дозволяє вчасно реагувати на загрозу виникнення небезпеки, а одержання її в числовій формі - використовувати як один із вхідних параметрів для роботи інтелектуальної системи керування локомотивом, на підставі якого буде прийматися рішення про подальші керуючі дії.
|
|
|