Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Гончаренко Організаційно-психологічні чинники в системі$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Гончаренко Н. В. 
Організаційно-психологічні чинники в системі фармацевтичної діяльності [Електронний ресурс] / Н. В. Гончаренко, О. П. Шматенко, В. О. Тарасенко, Ю. В. Рум'янцев, О. О. Кожокару // Збірник наукових праць співробітників НМАПО ім. П. Л. Шупика. - 2018. - Вип. 32. - С. 264-273. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpsnmapo_2018_32_24
На сьогодні суттєва роль у підвищенні ефективності і безпечності лікарської терапії відводиться фармацевтичній опіці - комплексній програмі взаємодії провізора, лікаря і пацієнта протягом всього періоду лікарської терапії, починаючи з моменту відпуску лікарського засобу до повного закінчення його дії. Суттєва роль у разі здійснення фармацевтичної опіки відводиться підвищенню прихильності до лікування, оскільки низька прихильність до медикаментозного лікування призводить до суттєвого погіршення перебігу захворювання, летальних випадків і зростання витрат на лікування. Мета дослідження - теоретично обгрунтувати та визначити психологічні чинники, які підвищують прихильність пацієнта до лікування, розробка методологічних підходів оптимізації комплаєнтності в системі організації фармацевтичної опіки. Методи дослідження: історичний, бібліосемантичний, системний підхід та системний аналіз. Висновки: аналіз результатів багаточисленних досліджень вчених надав змогу зробити висновок, що до психологічних чинників, які підвищують прихильність пацієнта до лікування відносяться: налагодження контакту між лікарем і пацієнтом, а також соціальна підтримка, що досягається завдяки розвитку комунікативної компетентності.
Попередній перегляд:   Завантажити - 186.267 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського