Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Голобородько Сучасні тенденції розвитку початкової$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Голобородько Є. П. 
Сучасні тенденції розвитку початкової освіти [Електронний ресурс] / Є. П. Голобородько // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2010. - Вип. 28. - С. З-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2010_28_3
Розкрито окремі аспекти методології вдосконалення початкової освіти на сучасному етапі. Визначено, що суттєвим методологічним елементом організації початкової освіти є всебічне знання учнів. Розглянуто поняття "технології навчання". Зауважено, що сучасні вчителі ще недостатньо володіють педагогічними технологіями, а уміле використання їх в навчально-виховному процесі формує майстерність учителя та неповторність особистості учня. Проаналізовано основні тенденції початкової освіти в Європі. Зроблено висновок, що усвідомлення конкретизації мети навчання дітей у початковій школі, знання сучасного школяра, критичне осмислення нового змісту початкової освіти, доцільне застосування педагогічних технологій, знання нормативної бази, творче використання європейського досвіду зміцнюють методологічні засади покращання початкової освіти в майбутньому.Раскрыты отдельные аспекты методологии усовершенствования начального образования на современном этапе. Определено, что существенным методологическим элементом организации начального образования является всесторонние знания учащихся. Рассмотрено понятие "технологии обучения". Отмечено, что современные учителя еще недостаточно владеют педагогическими технологиями, а умелое использование их в учебно-воспитательном процессе формирует мастерство учителя и неповторимость личности учащегося. Проанализированы основные тенденции начального образования в Европе. Сделан вывод, что осознание конкретизации цели обучения детей в начальной школе, знания современного школьника, критическое осмысление нового содержания начального образования, целесообразное использование педагогических технологий, знание нормативной базы, творческое применение европейского опыта укрепляют методологические основы улучшения начального образования в будущем.
Попередній перегляд:   Завантажити - 580.199 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського