Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Глинський Розроблення і використання електронних$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Глинський Я. М. 
Розроблення і використання електронних відеоресурсів навчального призначення [Електронний ресурс] / Я. М. Глинський, Д. В. Федасюк, В. А. Ряжська // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2017. - Т. 58, вип. 2. - С. 67-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2017_58_2_9
Розглянуто питання теоретичного обгрунтування, розроблення і впровадження у навчальний процес електронних освітніх відеоресурсів (ЕОВ) на прикладі створення й аналізу результатів використання колекції відеоуроків на тему про розробку проектів у подійно-орієнтованому програмуванні, що викладається в рамках дисципліни «Інформатика» для студентів багатьох спеціальностей. Запропоновано деякий розвиток існуючого понятійно-категоріального апарату, що стосується розроблення ЕОВ. Стверджено, що відеоуроки надають змогу автоматизувати процес навчання шляхом перерозподілу навчального часу на користь позааудиторної самостійної роботи студентів і забезпечують вивільнення аудиторного часу для висвітлення теоретичних питань курсу, що націлено на підвищення рівня фундаменталізації навчання. Наведено практичні рекомендації щодо створення ефективних ЕОВ, які можуть бути корисними для авторів електронних курсів для студентів різних форм навчання.Рассмотрены вопросы теоретического обоснования, разработки и внедрения в учебный процесс электронных образовательных видеоресурсов (ЭОВ) на примере создания и анализа результатов использования коллекции видеоуроков на тему разработки проектов в событийно-ориентированном программировании, которая изучается в рамках предмета «Информатика» студентами многих специальностей. Предложено некоторое развитие существующего понятийно-категориального аппарата, касающегося разработки ЭОВ. Утверждается, что видеоуроки позволяют автоматизировать процесс обучения, перераспределить учебное время в пользу внеаудиторной самостоятельной работы студентов, обеспечить высвобождение аудиторного времени для освещения теоретических вопросов курса, что нацелено на повышение уровня фундаментализации обучения. Приведены практические рекомендации по созданию эффективных ЭОВ, которые могут быть полезными для авторов электронных курсов для студентов разных форм обучения.This article discusses the theoretical foundation, the creation and implementation of the electronic educational video resources (EEVR) in the example of the development and the usage of the collection of video tutorials in event-driven programming theme, which is studied in the framework of the subject "Informatics" by students of many specialties. It offers some development of the existing conceptual and categorical apparatus concerning EEVR development. It is alleged that the video tutorials allowyou to automate the process of learning, redistribute instructional time for the benefit of students' independent work, to provide classroom release time for the teaching of the theoretical issues of the course that is aimed at improving the fundamental nature of training. Practical recommendations for the development of the effective EEVR, which may be useful for the authors of e-learning courses for students of different forms of training are proposed.
Попередній перегляд:   Завантажити - 255.08 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського