Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Глинська Соціологічні підходи до аналізу$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Глинська Л. Соціологічні підходи до аналізу освіти як методологічна основа її модернізації [Електронний ресурс] / Л. Глинська // Соціологічні студії. - 2013. - № 2. - С. 82-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/socst_2013_2_17 Синтезовано суперечливі положення різних теоретико-методологічних підходів до аналізу освітнього процесу; такий підхід передбачає об'єднання різних знань щодо освіти в цілісну систему, яка могла би стати універсальною теорією освіти. З урахуванням того, що модернізація освітнього процесу сучасного суспільства вимагає створення адекватної моделі навчання й виховання, основою якої виступає людина як творчий об'єкт, виділено значимість таких її якостей, як внутрішній саморозвиток у контексті дегуманізації життєвого простору; формування таких орієнтацій, які продукують світоглядно-ціннісні чинники протидії деструктивним впливам і впевненості у своїх силах та можливості успішно реалізувати власні претензії.
|
|
|