Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Галаджун YOUTUBE як нова форма$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Галаджун З. YOUTUBE як нова форма медіакомунікації [Електронний ресурс] / З. Галаджун, Р. Бакай // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Журналістські науки. - 2020. - Вип. 4. - С. 117-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnulpjn_2020_4_19 Інтернет є широковекторним засобом масової інформації, котрий створює багато різноманітних нових форм комунікації. Всесвітня павутина надає величезні можливості будь-якому користувачу, який має хоча б мінімальні здібності до пошуку та користування інформацією. Це неминуче призводить до того, що сьогодні, щоб бути володарем думок, здобути авторитет в аудиторії, який колись належав письменникам, а згодом журналістам, достатньо вміти користуватися смартфоном чи комп'ютером і мати бажання продукувати інформаційний продукт. Для цього не потрібна спеціальна освіта чи професійна техніка - популярний контент на YouTube каналах активно це демонструє. Конкуренція на ринку мас-медіа є постійною та доволі активною. Сьогодні, вибираючи між свіжим випуском телевізійних новин і новим відеороликом від улюбленого відеоблогера, люди часто віддають перевагу саме останньому. Простежено та виокремлено відмінності YouTube як нового каналу комунікації від традиційних медіа, його переваги. У результаті дослідження (через проведення опитування) з'ясовано причини його популярності та готовності аудиторії до переходу від традиційних медіа до новітніх. Виявлено вподобання наших співвітчизників щодо каналів, розміщених на YouTube платформі, зокрема щодо україномовного контенту. Визначено основні проблеми контенту YouTube каналів і надано рекомендації для правильного та безпечного, з погляду медіагігієни, перегляду програм на YouTube платформі.
|
|
|