Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Вітенко Реалізація концепції STEM-освіти в$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Вітенко І. М. 
Реалізація концепції STEM-освіти в системі підвищення кваліфікації педагогічних працівників [Електронний ресурс] / І. М. Вітенко, О. Р. Олексюк, Л. А. Кучер // Наукові записки Малої академії наук України. - 2022. - № 3. - С. 38-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2022_3_7
Концепція STEM-освіти на сьогодні є предметом досліджень науковців та зацікавлень серед педагогів-практиків як шлях до реалізації реформ у освітній галузі та удосконалення методик навчання дисциплін природничо-математичного циклу. Описано методику організації підвищення кваліфікації педагогів у галузі STEM і їх безперервне навчання в Тернопільському обласному комунальному інституті післядипломної педагогічної освіти. Проаналізовано зарубіжні та вітчизняні методи й концепції впровадження STEM у закладах освіти. З метою вивчення та адаптації моделі STEM-освіти як підходу до інтегрованого навчання в освітній діяльності було проведено аналітичне дослідження. За допомогою методу SWOT-аналізу вивчено розуміння та сприйняття вчителями STEM-освіти, а також проаналізовано особисті й системні проблеми впровадження такого підходу у професійній діяльності. SWOT-аналіз дав змогу визначити ієрархію позиціонування можливостей і загроз STEM-освіти у відповідних матрицях та визначити стратегії використання сильних сторін для реалізації можливостей та запобігання загрозам, а також розробити рекомендації для здійснення цих стратегій. Проаналізовано освітнє середовище та запропоновано систему заходів для розвитку STEM-компетентностей учителів у період підвищення кваліфікації та міжкурсовий період. Запропонована модель передбачає поєднання формальних заходів (навчальних сесій з елементами STEM, передбачених навчальною програмою), неформальних (заходів, що відбуваються в закладах освіти та наукових установах) та інформальної освіти (самоосвіта, наукові контакти, незаплановані випадкові бесіди щодо STEM освіти). Акцентовано увагу на тому, що впровадження й розвиток STEM-освіти потребують підготовки відповідного навчального середовища та удосконалення педагогічної системи. Ефективним шляхом перевірки результативності запровадження інновацій у системі освіти є експеримент або дослідно-експериментальна робота. Описано формувальний етап реалізації інноваційного освітнього експерименту регіонального рівня на тему "ЕКО-школа" для створення екологічно безпечного здоров'язбережувального STEM-освітнього середовища у закладах освіти Тернопільської області.
Попередній перегляд:   Завантажити - 664.289 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського