Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Войдило Основні ресурси ефективності гуманітарно-світоглядної$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Войдило Я. Основні ресурси ефективності гуманітарно-світоглядної підготовки майбутніх інженерів [Електронний ресурс] / Я. Войдило // Вища освіта України. - 2015. - № 4. - С. 61-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2015_4_11 Проаналізовано можливості та ресурси підвищення ефективності гуманітарної складової в системі підготовки інженерних кадрів. Виділено модернізацію навчального процесу в контексті оптимізації співвідношення предметних та гуманітарних дисциплін, організації гуманітарної освіти інженерів впродовж життя. Акцентовано увагу на тому, що інтенсифікація позанавчальної роботи може допомагати пристосовуватися студентам до динамічних реалій сьогодення. Підкреслено значення переформатування практики студентів у контексті соціально-гуманітарного та психологічно-комунікативного наповнення. Проанализированы возможности и ресурсы повышения эффективности гуманитарной составляющей в системе подготовки инженерных кадров. Выделена модернизация учебного процесса в контексте оптимизации соотношения предметных и гуманитарных дисциплин, организации гуманитарного образования инженеров в течение жизни. Акцентировано внимание на том, что интенсификация внеучебной работы может помогать приспосабливаться студентам в динамических реалиях. Подчеркнуто значение переформатирования практики студентов в контексте социально-гуманитарного и психологически коммуникативного наполнения.The possibilities and resources to improve the effectiveness of humanitarian component in the training of engineering personnel. It highlights the modernization of the educational process in the context of the optimization of the subject and the humanities, the organization of arts education of engineers for life. The attention to the fact that the intensification of extracurricular activities can help students to adapt to the dynamic reality. The significance of reformatting the practice of students in the context of socio-humanitarian and psychological communicative content.
|
|
|