Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Вардіашвілі Особливості формування моделей у$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Вардіашвілі А. В. Особливості формування моделей у сфері маркетингу інтегрованих підприємств [Електронний ресурс] / А. В. Вардіашвілі // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2019. - Вип. 200. - С. 129-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2019_200_15 Розглянуто систему конкурентних стратегій підприємств, зокрема, увагу приділено стратегії одержання конкурентних переваг як загальної конкурентної стратегії. Проаналізовано особливості формування і використання деяких певних стратегій для сучасних умовах підприємств. Запропоновано комплексну стратегію для формування конкурентного потенціалу та конкурентоспроможності підприємств функціональними компонентами.
|
|
|