Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Вакар Опортунізм як фактор брендингу$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Вакар Т. В. Опортунізм як фактор брендингу сільських територій [Електронний ресурс] / Т. В. Вакар, І. О. Мороз, О. С. Штанько // Бізнес Інформ. - 2019. - № 2. - С. 317-325. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2019_2_43 Проаналізовано соціально-економічні проблеми та перспективи розвитку сільських територій України. Обгрунтовано потенціал та можливості реалізації територіального брендингу в моделях такого розвитку. Визначено ключову роль фактора опортунізму економічних агентів вітчизняних сільських територій як обмеження розвитку. Представлено модель типового конфлікту при реалізації універсального проекту територіального брендингу відповідно до концепту суспільного інтересу в інтерпретації Паретто-ефекту. Обгрунтовано зміст бренд- менеджменту з використанням інструментарію теорії контрактів. Розроблено зміст типової контрактної угоди при реалізації проектів брендингу сільських територій. Особливість зазначеного полягає в досягненні управлінського балансу між функціями планування та організації, мотивації, контролю та санкцій, у т. ч. самовдосконалення контрактних відносин, а також формалізації зазначеного в подібній угоді.
|
|
|