Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Білорус Міжнародний маркетинг у сфері$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Білорус О. 
Міжнародний маркетинг у сфері торгівлі інтелектуальним продуктом [Електронний ресурс] / О. Білорус, Н. Ярова, І. Гузенко // Вісник Національної академії наук України. - 2002. - № 5. - С. 9-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnanu_2002_5_4
Зазначено, що міжнародний технологічний обмін перетворився сьогодні на найбільш динамічний сектор світової торгівлі. Це органічно випливає із суті сучасного загальносвітового трансформаційного процесу в напрямі становлення нового технологічного укладу, який є наслідком розвитку науково-технічної революції та базується на новітніх інформаційних технологіях, революційних зрушеннях у системі засобів комунікацій, біотехнологіях. Країни, які зможуть посісти у цьому процесі провідні позиції, стануть головними суб'єктами глобальної економіки ХХI ст. Обгрунтовано, що для будь-якої держави надзвичайно важливо визначити і реалізувати правильну стратегію високотехнологічного розвитку в межах глобальної економіки. Розглянуто основні механізми виходу на ринки інтелектуального продукту України.
Попередній перегляд:   Завантажити - 202.852 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського