Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Білорус Міжнародний маркетинг у сфері$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Білорус О. Міжнародний маркетинг у сфері торгівлі інтелектуальним продуктом [Електронний ресурс] / О. Білорус, Н. Ярова, І. Гузенко // Вісник Національної академії наук України. - 2002. - № 5. - С. 9-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnanu_2002_5_4 Зазначено, що міжнародний технологічний обмін перетворився сьогодні на найбільш динамічний сектор світової торгівлі. Це органічно випливає із суті сучасного загальносвітового трансформаційного процесу в напрямі становлення нового технологічного укладу, який є наслідком розвитку науково-технічної революції та базується на новітніх інформаційних технологіях, революційних зрушеннях у системі засобів комунікацій, біотехнологіях. Країни, які зможуть посісти у цьому процесі провідні позиції, стануть головними суб'єктами глобальної економіки ХХI ст. Обгрунтовано, що для будь-якої держави надзвичайно важливо визначити і реалізувати правильну стратегію високотехнологічного розвитку в межах глобальної економіки. Розглянуто основні механізми виходу на ринки інтелектуального продукту України.
|
|
|