Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Бутько Моделювання керуючої діяльності машиніста$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Бутько Т. В. 
Моделювання керуючої діяльності машиніста локомотива за допомогою теорії нечітких графів [Електронний ресурс] / Т. В. Бутько, О. М. Горобченко // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2015. - № 2. - С. 88-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2015_2_8
Мета роботи - формалізація опису процесу управління локомотивом та визначення параметрів якості цього процесу. Для досягнення поставленої мети використано теорію нечітких ймовірнісних графів. Вершини графа відповідають подіям початку та закінчення операцій із управління поїздом. Дуги графа описують операції із управління поїздом. Граф складається з тринадцяти вершин, відповідних основним керуючим діям машиніста. Вагові коефіцієнти переходів між вершинами задані нечіткими числами. Нечіткі значення ймовірності та часу переходу представлені у вигляді чисел із трапецієподібною функцією належності. За допомогою послідовного об'єднання паралельних дуг, усунення петель та вершин отримано еквівалентний нечіткий граф управління поїздом та відповідна йому L-матриця. Еквівалентний граф окремо враховує діяльність машиніста за нормальної експлуатації та у разі виникнення нештатних ситуацій. Розроблено теоретичні основи формалізації опису процесу та одержано модель керуючої діяльності машиніста локомотива за допомогою нечіткого ймовірнісного графа. Одержано параметри, що характеризують процеси прийняття рішень машиністом. У подальшому ця модель може бути використана для оцінки ефективності локомотивних систем підтримки прийнятих рішень. За допомогою одержаної моделі можливо оцінити наявні резерви підвищення якості управління локомотивом. Зниження часу для прийняття рішень наблизить поточний режим управління до раціонального та знизить витрати на тягу поїздів. А зменшення часу на ідентифікацію нештатних ситуацій сприятиме підвищенню безпеки руху шляхом реалізації заходів раннього реагування на небезпеку.
Попередній перегляд:   Завантажити - 422.989 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського