Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Буряченко Подолання лінгвістичних і дидактичних$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Буряченко Н. І. Подолання лінгвістичних і дидактичних труднощів у вивченні іноземної мови як засіб формування пізнавальної самостійності студентів вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації [Електронний ресурс] / Н. І. Буряченко // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2011. - Вип. 31. - С. 94-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2011_31_15 Розкрито зміст поняття «пізнавальна самостійність». Проаналізовано причини виникнення труднощів у вивченні іноземної мови та знайдено способи їх подолання. Зазначено, що використання наочності є позитивною мотивацією для студентів у вивченні іноземної мови. Наголошено, що подолання труднощів, пов’язаних з індивідуальними особливостями і потребами студентів, вимагає розробки варіативних вправ, навчальних ситуацій і добору методів навчання, які створюють умови для формування пізнавальної самостійності.Раскрыто содержание понятия «познавательная самостоятельность». Проанализированы причины возникновения трудностей в изучении иностранного языка и найдены способы их преодоления. Отмечено, что преодоление трудностей, связанных с индивидуальными особенностями и потребностями студентов, требует разработки вариативных упражнений, учебных ситуаций и подбора методов обучения, которые создают условия для формирования познавательной самостоятельности.
|
|
|