Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Бурова Проблема взаємодії педагогічної теорії$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Бурова Е. 
Проблема взаємодії педагогічної теорії та освітянської практики у роботі вчительських з’їздів (50–80-ті роки ХХ ст.) [Електронний ресурс] / Е. Бурова // Рідна школа. - 2013. - № 3. - С. 37-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2013_3_8
Розглянуто різні погляди на проблему взаємодії загальноосвітніх шкіл та вищих педагогічних навчальних закладів, які обговорювалися в ході роботи з’їздів учителів 1950 - 1980-х рр. Виокремлено найбільш дискусійні питання, а саме: впровадження нових програм та підручників у навчально-виховний процес школи, активізація роботи викладачів ВНЗ у напрямі надання допомоги вчителям-практикам, підвищення кваліфікації учителів та ін. Проаналізовано діяльність з’їздів учителів досліджуваного періоду в контексті оптимізації взаємодії педагогічної теорії і освітянської практики.Рассмотрены взгляды на проблему взаимодействия общеобразовательных школ и высших педагогических учебных заведений, которые обсуждались в ходе работы съездов учителей 1950 - 1980-х гг. Выделены наиболее дискуссионные вопросы, а именно: внедрение новых программ и учебников в учебно-воспитательный процесс школы, активизация работы преподавателей ВУЗ в направлении предоставления помощи учителям-практикам, повышение квалификации учителей и др. Проанализирована деятельность съездов учителей исследуемого периода в контексте оптимизации взаимодействия педагогической теории и образовательной практики.Looks are considered to the problem of co-operation of general schools and higher pedagogical educational establishments which came into question during work of conventions of teachers 50 – 80th of XX age. The most debatable questions are selected, namely: introduction of the new programs and textbooks in the educational process of school, activation of work of teachers of institutes of higher in the direction of grant help teachers-practices, increase of classification teachers and other activity of conventions of teachers is analyzed.
Попередній перегляд:   Завантажити - 167.812 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського