Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Бурейчак Рекламні стратегії конструювання нормативних$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Бурейчак Т. С. 
Рекламні стратегії конструювання нормативних ґендерних дискурсів (на прикладі сучасної української телереклами) [Електронний ресурс] / Т. С. Бурейчак // Вісник Львівського університету. Серія соціологічна. - 2008. - Вип. 2. - С. 227-242. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlnu_sociology_2008_2_16
Переосмислення гендерних уявлень є неминучим наслідком загальних соціокультурних трансформацій, що відбуваються в сучасному українському суспільстві. Доволі помітну роль у цих процесах відіграє консюмеристська культура, яка інтенсивно розвивається у пострадянській період. З огляду на це головне питання - якими є нормативні гендерні дискурси, що просуваються одним із найпотужніших механізмів консюмеристської культури - рекламою. Запропоновано аналіз закордонних і вітчизняних досліджень, виконаних на цю тему; обгрунтовано методологію власного дослідження та презентовано результати аналізу стратегій конструювання гендерних дискурсів сучасною українською рекламою.
Попередній перегляд:   Завантажити - 445.282 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського