Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Божко Особливості конструкції контактної мережі$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Божко В. В. Особливості конструкції контактної мережі змінного струму для швидкостей руху 160–200 км/год для залізниць України [Електронний ресурс] / В. В. Божко, О. О. Краснов, С. В. Демченко // Електрифікація транспорту. - 2015. - № 9. - С. 8-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eltr_2015_9_3 Вивчено особливості конструкції контактної мережі змінного струму для швидкостей рух 160 - 200 км/год для залізниць України. Значна частина електрифікованих залізниць України потребують відновлення контактної мережі. В ДНДЦ УЗ розроблений проект контактної мережі змінного струму для швидкісного руху (КМ-200-25). У результаті проведених досліджень виділено її основні технічні характеристики і проектні параметри. При цьому використовувалися зарубіжні нормативні документи, світовий досвід проектування та експлуатації аналогічних контактних мереж. Головні конструктивні відмінності КМ-200-25 від традиційних підвісок - підвищений натяг несучого тросу і контактного проводу, використання мірних струмопровідних струн, регульованих за довжиною, компенсована роздільна анкеровка.
|
|
|