![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Богомолов Варіанти реалізації механізму компенсації$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Богомолов В. О. Варіанти реалізації механізму компенсації зносу фрикційних накладок веденого диску зчеплення і його застосування для вантажних автомобілів та автобусів [Електронний ресурс] / В. О. Богомолов, В. І. Клименко, М. Г. Михалевич, Д. М. Леонтьєв, О. О. Ярита, Ю. О. Рябуха, О. І. Усков // Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів. - 2018. - № 14. - С. 51-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tcalk_2018_14_9 Досліджено вплив зносу фрикційних накладок веденого диску зчеплення на його експлуатаційні показники, а саме швидкодію і точність роботи. Наголошено на важливості врахування величини зносу фрикційних накладок веденого диску у контексті автоматизації процесу керування агрегатами трансмісії автомобіля, зокрема зчепленням. Зазначено щодо доцільності застосування механізму компенсації зносу накладок, що надасть змогу одержати конструкцію, яка під час усього періоду роботи буде відповідати основним вимогам, що висуваються до приводів керування зчепленням, незалежно від стану фрикційних накладок веденого диску. Проведено аналіз відомих способів компенсації зносу фрикційних накладок в механізмі керування зчепленням. Відзначено, що існуючі варіанти механізмів компенсації зносу фрикційних накладок застосовуються переважно у конструкції легкових автомобілів та реалізовані безпосередньо у механізмі зчеплення. Запропоновано конструкції та описано принцип дії механізмів компенсації зносу фрикційних накладок, які адаптовано для роботи у складі приводу зчеплення вантажних автомобілів та автобусів. При цьому суттєвою їх відмінністю від відомих конструкцій є те, що вони перебувають у складі приводу зчеплення, а саме пневматичному циліндрі підсилювача. Обидва запропоновані варіанта механізмів компенсації зносу фрикційних накладок зчеплення вантажних автомобілів реалізовано на основі відомих раніше технічних рішень: обгінної муфти та гідравлічного компенсатора. У випадку застосування у конструкції пневматичного циліндра обгінної муфти відзначено недолік у вигляді високих контактних напружень в зоні торкання кульки, штока та конічної поверхні поршня, а також достатньо великі габаритні розміри механізму компенсації. При цьому варіант механізму із гідравлічним компенсатором, якого встановлено між двома частинами штока підсилювача привода керування зчепленням, виглядає більш перспективним і не має очевидних недоліків, окрім збільшення кількості деталей. При цьому обидва представлені рішення мають беззаперечну перевагу - їх можна реалізувати на серійних пневмогідравлічних підсилювачах зчеплення.
|
|
|