Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Бовсунівський Формування сучасних понять з$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Бовсунівський В. Формування сучасних понять з проектних технологій у вчителів загальноосвітніх навчальних закладів [Електронний ресурс] / В. Бовсунівський // Молодь і ринок. - 2013. - № 12. - С. 147-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_12_32 Актуалізовано поняття «ергономіка» та «ергодизайн» в контексті дослідження проектно-технологічної компетентності. Досліджено нові задачі у сучасній ергономічній науці, серед яких: вивчення людини як компонента автоматизованої системи виробництва та проектування нових засобів виробничої діяльності. Проаналізовано санітарно-гігієнічні й естетичні умови праці та їх вплив на організм людини. Наведено ергономічні показники системи «людина - техніка - середовище»: соціальні, психологічні, фізіологічні, антропометричні, гігієнічні. Викладено аспекти психофізіологічної сутності та структуру трудової діяльності. Зроблено припущення, що предметом ергодизайну може стати динамічна топологія та геометрія предметного середовища життєдіяльності людини, а в педагогічній науці ергодизайн виявляється як синтез технологій, художньої культури та образотворчого мистецтва. Актуализированы понятия «эргономика» и «эргодизайн» в контексте исследования проектно-технологической компетентности. Исследованы новые задачи в современной эргономичной науке, среди которых: изучение человека как компонента автоматизированной системы производства и проектирования новых средств производственной деятельности. Проанализированы санитарно-гигиенические и эстетические условия труда, и их влияние на организм человека. Приведены эргономические показатели системы «человек - техника - среда»: социальные, психологические, физиологические, антропометрические, гигиенические. Изложены аспекты психофизиологической сущности и структура трудовой деятельности. Предложена гипотеза о том, что предметом эргодизайна может стать динамическая топология и геометрия предметной среды жизнедеятельности человека, а в педагогической науке эргодизайн проявляется как синтез технологий, художественной культуры и изобразительного искусства.Actualized the concept of «ergonomics» and «ergodesign» in the context of the study design and technological competence. Explore new challenges in modern ergonomic science, among which are: the study of man as a component of an automated manufacturing system design and new media production activities. Analyzed hygienic and aesthetic conditions and their impact on the human body. Powered ergonomics of the «human-technology-environment»: social, psychological, physiological, anthropometric, hygienic. Psychophysiological aspects outlined the nature and structure of work. Proposed a hypothesis about what the subject ergo design can become dynamic topology and geometry of the objective environment of human life, and in teaching science ergo design appears as a synthesis of technology, art and culture art.
|
|
|