Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Близнюк Індивідуальні відмінності у формуванні$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Близнюк Ю. В. Індивідуальні відмінності у формуванні техніки плавання юних спортсменів з різною силою нервової системи при застосуванні різних методів навчання [Електронний ресурс] / Ю. В. Близнюк, О. В. Політько // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2021. - № 4. - С. 50-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2021_4_10 Мета роботи - дослідити вплив методик формування техніки плавання у плавців 7 - 8 років і вплив їх індивідуальних особливостей нервової системи (НС) на ефективність оволодіння фізичними вправами. Дослідження проводилося протягом трьох місяців з юними плавцями (n = 141), які вивчали техніку спортивних способів плавання. Попередньо вони були обстежені на предмет сили нервової системи за збудженням за трьома методиками: руховою - характер наклону кривої (ХНК), теппінг-тест, завадостійкість. Досліджено вплив різних методів початкового навчання плаванню на успішність становлення рухових умінь у дітей 7 - 8 років із різною силою НС відносно збудження. Використано репродуктивний метод, проблемне навчання та їх сполучення. Діти були поділені за силою НС на групи: "сильні", "середні" та "слабкі". За результатами досліджень виявлено, що найбільш успішним навчання вправам було при використанні на перших 2 - 3-х заняттях репродуктивного методу з подальшим використанням проблемного навчання. Щодо дітей із різною силою НС, то згідно з висновками багатьох дослідників середній тип за кількістю перевищує інші типи разом взяті і тому слід орієнтуватися саме на них. Якраз найбільш ефективним для дітей із середньою НС виявилося описане навчання.
|
|
|