Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Близнюк Індивідуальні відмінності у формуванні$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Близнюк Ю. В. 
Індивідуальні відмінності у формуванні техніки плавання юних спортсменів з різною силою нервової системи при застосуванні різних методів навчання [Електронний ресурс] / Ю. В. Близнюк, О. В. Політько // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2021. - № 4. - С. 50-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2021_4_10
Мета роботи - дослідити вплив методик формування техніки плавання у плавців 7 - 8 років і вплив їх індивідуальних особливостей нервової системи (НС) на ефективність оволодіння фізичними вправами. Дослідження проводилося протягом трьох місяців з юними плавцями (n = 141), які вивчали техніку спортивних способів плавання. Попередньо вони були обстежені на предмет сили нервової системи за збудженням за трьома методиками: руховою - характер наклону кривої (ХНК), теппінг-тест, завадостійкість. Досліджено вплив різних методів початкового навчання плаванню на успішність становлення рухових умінь у дітей 7 - 8 років із різною силою НС відносно збудження. Використано репродуктивний метод, проблемне навчання та їх сполучення. Діти були поділені за силою НС на групи: "сильні", "середні" та "слабкі". За результатами досліджень виявлено, що найбільш успішним навчання вправам було при використанні на перших 2 - 3-х заняттях репродуктивного методу з подальшим використанням проблемного навчання. Щодо дітей із різною силою НС, то згідно з висновками багатьох дослідників середній тип за кількістю перевищує інші типи разом взяті і тому слід орієнтуватися саме на них. Якраз найбільш ефективним для дітей із середньою НС виявилося описане навчання.
Попередній перегляд:   Завантажити - 426.693 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського