Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Биков Інформаційна підтримка реалізації міжпредметного$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Биков В. Ю. 
Інформаційна підтримка реалізації міжпредметного підходу в шкільній освіті [Електронний ресурс] / В. Ю. Биков, О. В. Овчарук // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2013. - Т. 37, вип. 5. - С. 1-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2013_37_5_3
Розглянуто місце і роль інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у реалізації міжпредметного підходу в системі загальної середньої освіти. Охарактеризовано форми і засоби використання ІКТ і засобів навчання у викладанні предметів і предметних галузей у шкільній освіті. Розкрито поняття комп’ютерної грамотності у контексті міжнародних підходів, зокрема Рамки ЮНЕСКО з ІКТ компетентності для вчителів. Виокремлено проблеми і перешкоди, які нині виділяють вчителі під час упровадження ІКТ в школі, зокрема в реалізації міжпредметного підходу. Ознайомлено з програмними продуктами провідних компаній, як ІВМ, Microsoft, Google, що забезпечують підтримку впровадження ІКТ у навчальний процес і сприяють професійному розвитку вчителів.Рассмотрены место и роль информационно-коммуникационных технологий (ИКТ) в реализации межпредметного подхода в системе общего среднего образования. Раскрыты формы и средства использования ИКТ в преподавании предметов и предметных сфер в школьном образовании. Выделены проблемы и препятствия, которые сегодня выделяют учителя при внедрении ИКТ в школе, в особенности при реализации межпредметного подхода. Рассмотрены программные продукты ведущих компаний, как, например, ІВМ, Microsoft, Google, которые обеспечивают поддержку внедрения ИКТ в учебный процесс и содействуют профессиональному развитию учителей.The article deals with the place and the role of information and communication technologies in the interdisciplinary approach fulfillment in the system of secondary education. The ICT forms and tools application in the process of school learning subjects and content areas are revealed. The problems and obstacles are discovered by teachers in particular through interdisciplinary approach realization. The programming products are described such as those proposed by ІВМ, Microsoft, Google corporations which ensure support of learning process and promote the professional teacher development.
Попередній перегляд:   Завантажити - 188.699 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського