Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Бех Методологічні засади всеукраїнського науково-педагогічного$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Бех І. 
Методологічні засади всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України" [Електронний ресурс] / І. Бех // Рідна школа. - 2013. - № 10. - С. 9-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2013_10_4
У контексті трансформації освітніх процесів детально розглянуто методологічні засади всеукраїнського науково-педагогічного проекту «Інтелект України». Висвітлено основні положення діяльнісного та компетентнісного підходів як концептуальної основи конструювання й реалізації в практиці роботи загальноосвітніх навчальних закладів дидактичної моделі навчання учнів проектних класів. Здійснено аналіз формувально-розвивальної функції діяльнісного підходу, викладено сутність категорії «орієнтовна основа дії» та розглянуто методичні особливості навчання за трьома типами зазначеної категорії. Розкрито сутність теорії поетапного формування розумових дій і показано її практичне застосування у інтелектуальному розвитку школяра. Наголошено на основній ролі методології діяльнісного підходу в оволодінні учнем «умінням вчитися», що є показником його інтелектуального розвитку й саморозвитку. Визначено основні напрями подальшого удосконалення проекту.В контексте трансформации образовательных процессов подробно рассмотрены методологические основы всеукраинского научно-педагогического проекта «Интеллект Украины». Освещены основные положения деятельностного и компетентностного подходов как концептуальную основу конструирования дидактической модели обучения учащихся проектных классов и ее реализации в практике работы общеобразовательных учебных заведений. Осуществлен анализ формирующе-развивающей функции деятельностного подхода, изложена сущность категории «ориентировочная основа действия» и рассмотрены методические особенности обучения по трем типам указанной категории. Раскрыта сущность теории поэтапного формирования умственных действий и показано ее практическое применение в интеллектуальном развитии школьника. Отмечена основная роль методологии деятельностного подхода в овладении учеником «умением учиться», которое является показателем его интеллектуального развития и саморазвития. Определены основные направления дальнейшего совершенствования проекта.Methodological basis for the All-Ukrainian research and educational project «Intellect of Ukraine» has been presented. The main features of the activity-based and competency building approaches being the conceptual basis for the development and implementation of the didactic model of teaching of the project classes' pupils at secondary schools have been described. The main ways of the project improvement have been determined.
Попередній перегляд:   Завантажити - 131.121 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського