Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Бекетова Вплив здоров'язберігаючих технологій на$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
1.

Бекетова Г. В. 
Вплив здоров'язберігаючих технологій на антиінфекційну резистентність та формування хронічної патології у дітей молодшого шкільного віку [Електронний ресурс] / Г. В. Бекетова, К. Б. Савінова // Современная педиатрия. - 2018. - № 4. - С. 17-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sped_2018_4_4
За сучасних умов спостерігається тенденція до збільшення показників захворюваності серед дітей, особливо після їх вступу до школи, що обумовлює необхідність впровадження здоров'язбережувальних технологій (ЗЗТ). Мета роботи - оцінити вплив ЗЗТ "Навчання у русі" на стан антиінфекційної резистентності та частоту формування функціональних і хронічних соматичних захворювань у дітей молодшого шкільного віку. Проведено поглиблене клініко-інструментальне обстеження 153 дітей молодшого шкільного віку перед початком навчання в школі, через 1 і 2 роки та після закінчення початкової школи в гімназії N 287 м. Київ (основна група (ОГ) - 65 учнів), де впроваджено ЗЗТ "Навчання у русі", та в ЗОНІ N 3 м. Боярка Київської області, де ЗЗТ не застосовували (група порівняння (ГП) - 88 учнів). Стан антиінфекційної резистентності визначали за частотою епізодів гострих респіраторних інфекцій (ГРІ) протягом року, наявністю їх ускладнень, частотою функціональних і хронічних соматичних захворювань. У ході 4-річного спостереження за дітьми доведено позитивний вплив ЗЗТ на стан протиінфекційного захисту. В ОГ був відсутній приріст частки дітей із хронічною патологією, достовірно знизилась питома вага учнів із функціональними розладами серцево-судинної системи (з 30,8 до 8,3 %), тоді як в ГП зафіксовано достовірний приріст частки дітей із порушеннями опорного-рухового апарату (з 29,5 до 44,4 %), хворобами органів травлення (з 21,9 до 36 %), органів дихання (з 7,9 до 44,4 %), ендокринною патологією (з 32,5 до 50,0 %), функціональними розладами серцево-судинної системи (з 46,6 до 58,3 %). В ОГ діти достовірно рідше пропускали заняття через хворобу, також було достовірно більше дітей, які жодного разу не хворіли протягом навчального року. Зроблено висновки, що використання ЗЗТ "Навчання у русі" запобігає розвитку хронічної патології та надає можливість забезпечити високий рівень антиінфекційної резистентності дітей молодшого шкільного віку, що проявляється значним зниженням захворюваності на сезонні ГРІ, зменшенням їх тривалості, попереджує виникнення ускладнень та формування функціональних розладів і хронічної патології. Отримані дані дозволяють рекомендувати зазначену технологію для широкого впровадження в загальноосвітніх навчальних закладах.За сучасних умов спостерігається тенденція до збільшення показників захворюваності серед дітей, особливо після їх вступу до школи, що зумовлює необхідність впровадження здоров'язберігаючих технологій. Мета роботи - оцінити вплив ЗЗТ "Навчання в русі" на стан дихальної системи у дітей молодшого шкільного віку. Проведено поглиблене клініко-інструментальне обстеження 153 дітей молодшого шкільного віку перед початком навчання у початковій школі (2013 р.), через 1 та 2 роки (2014, 2015 рр.) та після закінчення початкової школи (2017 р.) в гімназії № 287 м. Київ, де впроваджена ЗЗТ "Навчання у русі" професора О. Д. Дубогай, та в ЗОШ № 3 м. Боярка Київської області, де ЗЗТ не застосовували. Після впровадження ЗЗТ "Навчання в русі" відзначено достовірний приріст кількості дітей із задовільним показником екскурсії грудної клітки з 41,5 до 88,9 %, (p << 0,05), тоді як в групі порівняння відсоток школярів з нормальними показниками екскурсії грудної клітки знизились з 75,0 до 33,3 %, (p << 0,05). Перед початком навчання в обох групах виявлено зниження стійкості дітей до гіпоксії за результатами проб Штанге та Генче. Протягом застосування здоров'язберігаючої технології в основній групі кількість дітей з задовільними результатами проби Штанге зросла з 67 до 84 %, тоді як в групі порівняння кількість таких школярів знизилась з 62,5 до 25 % (p << 0,05). Пробу Генче наприкінці навчання у початковій школі задовільно виконували 100 % дітей, а в групі порівняння 77,7 % (p << 0,05). За роки застосування ЗЗТ в основній групі суттєво зросла кількість дітей з високим ЖІ (з 58,5 до 97,2 %), а в групі порівняння цей показник знизився з 27,3 до 16,7 % (p << 0,05). Висновки: використання ЗЗТ "Навчання у русі" супроводжується достовірним покращанням функціонального стану дихальної системи у молодших школярів, що надає змогу рекомендувати вказану технологію для широкого впровадження в закладах освіти.За сучасних умов спостерігається тенденція до збільшення показників захворюваності серед дітей, особливо після їх вступу до школи, що обумовлює необхідність впровадження здоров'язбережувальних технологій (ЗЗТ). Мета роботи - оцінити вплив ЗЗТ "Навчання у русі" О. Д. Дубогай на стан здоров'я та адаптаційні можливості дітей молодшого шкільного віку. Проведено поглиблене клініко-інструментальне обстеження 153 дітей молодшого шкільного віку перед початком (2013 р.) і протягом навчання (2013 - 2018 рр.) у середній школі N 287 м. Київ (n = 65, основна група), де впроваджено ЗЗТ "Навчання у русі", і в середній школі N 3 м. Боярка Київської області, де ЗЗТ не застосовували (n = 88, група контролю). Після впровадження ЗЗТ в основній групі відзначено достовірний приріст кількості дітей із гармонійним фізичним розвитком на 36 %, а в учнів групи контролю змін у фізичному розвитку практично не відбулося (38,6 % у першому та 41,7 % у п'ятому класі). Під впливом ЗЗТ покращились показники функціонального стану серцево-судинної системи (ССС) - достовірно зросла кількість учнів із задовільними адаптаційно-резервними її можливостями за індексом Баєвського (97,2 % проти 33,3 % у групі контролю після закінчення початкової школи). Високий та вище середнього рівень функціонального резерву серця (за даними проби Руф'є) після закінчення початкової школи мали 77,6 % учнів основної групи і лише 8,4 % у групі контролю. Зросли також функціональні резерви дихальної системи - за застосування ЗЗТ кількість учнів основної групи з задовільними результатами проби Штанге зросла з 67 до 87 %, а в групі контролю - знизилась з 62,5 до 24,5 %. Пробу Генче наприкінці навчання в початковій школі задовільно виконували 100 % дітей основної групи, а в групі порівняння - 76,5 %. Покращилась протиінфекційна резистентність школярів основної групи - у четвертому класі кількість пропущених днів навчання за рік на одного учня становила 15,9, а в контролі - 53,9 дня. В основній групі не відмічалось приросту частки дітей із хронічною патологією, достовірно знизилась питома вага учнів із функціональними розладами ССС з 30,8 до 8,3 %. Зроблено висновки, що Використання ЗЗТ "Навчання у русі" достовірно покращує функціональний стан ССС і дихальної систем у молодших школярів, опірність інфекціям, що надає можливість рекомендувати методику для широкого впровадження.
Попередній перегляд:   Завантажити - 139.554 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Бекетова Г. В. 
Вплив здоров'язберігаючих технологій на функціональний стан дихальної системи у дітей молодшого шкільного віку [Електронний ресурс] / Г. В. Бекетова, К. Б. Савінова, І. П. Почечуєва, І. П. Горячева, О. В. Солдатова, Н. В. Алексєєнко, М. І. Нехаєнко // Збірник наукових праць співробітників НМАПО ім. П. Л. Шупика. - 2018. - Вип. 32. - С. 205-214. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpsnmapo_2018_32_18
За сучасних умов спостерігається тенденція до збільшення показників захворюваності серед дітей, особливо після їх вступу до школи, що обумовлює необхідність впровадження здоров'язбережувальних технологій (ЗЗТ). Мета роботи - оцінити вплив ЗЗТ "Навчання у русі" на стан антиінфекційної резистентності та частоту формування функціональних і хронічних соматичних захворювань у дітей молодшого шкільного віку. Проведено поглиблене клініко-інструментальне обстеження 153 дітей молодшого шкільного віку перед початком навчання в школі, через 1 і 2 роки та після закінчення початкової школи в гімназії N 287 м. Київ (основна група (ОГ) - 65 учнів), де впроваджено ЗЗТ "Навчання у русі", та в ЗОНІ N 3 м. Боярка Київської області, де ЗЗТ не застосовували (група порівняння (ГП) - 88 учнів). Стан антиінфекційної резистентності визначали за частотою епізодів гострих респіраторних інфекцій (ГРІ) протягом року, наявністю їх ускладнень, частотою функціональних і хронічних соматичних захворювань. У ході 4-річного спостереження за дітьми доведено позитивний вплив ЗЗТ на стан протиінфекційного захисту. В ОГ був відсутній приріст частки дітей із хронічною патологією, достовірно знизилась питома вага учнів із функціональними розладами серцево-судинної системи (з 30,8 до 8,3 %), тоді як в ГП зафіксовано достовірний приріст частки дітей із порушеннями опорного-рухового апарату (з 29,5 до 44,4 %), хворобами органів травлення (з 21,9 до 36 %), органів дихання (з 7,9 до 44,4 %), ендокринною патологією (з 32,5 до 50,0 %), функціональними розладами серцево-судинної системи (з 46,6 до 58,3 %). В ОГ діти достовірно рідше пропускали заняття через хворобу, також було достовірно більше дітей, які жодного разу не хворіли протягом навчального року. Зроблено висновки, що використання ЗЗТ "Навчання у русі" запобігає розвитку хронічної патології та надає можливість забезпечити високий рівень антиінфекційної резистентності дітей молодшого шкільного віку, що проявляється значним зниженням захворюваності на сезонні ГРІ, зменшенням їх тривалості, попереджує виникнення ускладнень та формування функціональних розладів і хронічної патології. Отримані дані дозволяють рекомендувати зазначену технологію для широкого впровадження в загальноосвітніх навчальних закладах.За сучасних умов спостерігається тенденція до збільшення показників захворюваності серед дітей, особливо після їх вступу до школи, що зумовлює необхідність впровадження здоров'язберігаючих технологій. Мета роботи - оцінити вплив ЗЗТ "Навчання в русі" на стан дихальної системи у дітей молодшого шкільного віку. Проведено поглиблене клініко-інструментальне обстеження 153 дітей молодшого шкільного віку перед початком навчання у початковій школі (2013 р.), через 1 та 2 роки (2014, 2015 рр.) та після закінчення початкової школи (2017 р.) в гімназії № 287 м. Київ, де впроваджена ЗЗТ "Навчання у русі" професора О. Д. Дубогай, та в ЗОШ № 3 м. Боярка Київської області, де ЗЗТ не застосовували. Після впровадження ЗЗТ "Навчання в русі" відзначено достовірний приріст кількості дітей із задовільним показником екскурсії грудної клітки з 41,5 до 88,9 %, (p << 0,05), тоді як в групі порівняння відсоток школярів з нормальними показниками екскурсії грудної клітки знизились з 75,0 до 33,3 %, (p << 0,05). Перед початком навчання в обох групах виявлено зниження стійкості дітей до гіпоксії за результатами проб Штанге та Генче. Протягом застосування здоров'язберігаючої технології в основній групі кількість дітей з задовільними результатами проби Штанге зросла з 67 до 84 %, тоді як в групі порівняння кількість таких школярів знизилась з 62,5 до 25 % (p << 0,05). Пробу Генче наприкінці навчання у початковій школі задовільно виконували 100 % дітей, а в групі порівняння 77,7 % (p << 0,05). За роки застосування ЗЗТ в основній групі суттєво зросла кількість дітей з високим ЖІ (з 58,5 до 97,2 %), а в групі порівняння цей показник знизився з 27,3 до 16,7 % (p << 0,05). Висновки: використання ЗЗТ "Навчання у русі" супроводжується достовірним покращанням функціонального стану дихальної системи у молодших школярів, що надає змогу рекомендувати вказану технологію для широкого впровадження в закладах освіти.За сучасних умов спостерігається тенденція до збільшення показників захворюваності серед дітей, особливо після їх вступу до школи, що обумовлює необхідність впровадження здоров'язбережувальних технологій (ЗЗТ). Мета роботи - оцінити вплив ЗЗТ "Навчання у русі" О. Д. Дубогай на стан здоров'я та адаптаційні можливості дітей молодшого шкільного віку. Проведено поглиблене клініко-інструментальне обстеження 153 дітей молодшого шкільного віку перед початком (2013 р.) і протягом навчання (2013 - 2018 рр.) у середній школі N 287 м. Київ (n = 65, основна група), де впроваджено ЗЗТ "Навчання у русі", і в середній школі N 3 м. Боярка Київської області, де ЗЗТ не застосовували (n = 88, група контролю). Після впровадження ЗЗТ в основній групі відзначено достовірний приріст кількості дітей із гармонійним фізичним розвитком на 36 %, а в учнів групи контролю змін у фізичному розвитку практично не відбулося (38,6 % у першому та 41,7 % у п'ятому класі). Під впливом ЗЗТ покращились показники функціонального стану серцево-судинної системи (ССС) - достовірно зросла кількість учнів із задовільними адаптаційно-резервними її можливостями за індексом Баєвського (97,2 % проти 33,3 % у групі контролю після закінчення початкової школи). Високий та вище середнього рівень функціонального резерву серця (за даними проби Руф'є) після закінчення початкової школи мали 77,6 % учнів основної групи і лише 8,4 % у групі контролю. Зросли також функціональні резерви дихальної системи - за застосування ЗЗТ кількість учнів основної групи з задовільними результатами проби Штанге зросла з 67 до 87 %, а в групі контролю - знизилась з 62,5 до 24,5 %. Пробу Генче наприкінці навчання в початковій школі задовільно виконували 100 % дітей основної групи, а в групі порівняння - 76,5 %. Покращилась протиінфекційна резистентність школярів основної групи - у четвертому класі кількість пропущених днів навчання за рік на одного учня становила 15,9, а в контролі - 53,9 дня. В основній групі не відмічалось приросту частки дітей із хронічною патологією, достовірно знизилась питома вага учнів із функціональними розладами ССС з 30,8 до 8,3 %. Зроблено висновки, що Використання ЗЗТ "Навчання у русі" достовірно покращує функціональний стан ССС і дихальної систем у молодших школярів, опірність інфекціям, що надає можливість рекомендувати методику для широкого впровадження.
Попередній перегляд:   Завантажити - 201.531 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Бекетова Г. В. 
Вплив здоров'язберігаючих технологій на стан здоров'я дітей молодшого шкільного віку [Електронний ресурс] / Г. В. Бекетова, К. Б. Савінова, О. Д. Дубогай, Г. Д. Міщерська // Современная педиатрия. - 2018. - № 8. - С. 17-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sped_2018_8_5
За сучасних умов спостерігається тенденція до збільшення показників захворюваності серед дітей, особливо після їх вступу до школи, що обумовлює необхідність впровадження здоров'язбережувальних технологій (ЗЗТ). Мета роботи - оцінити вплив ЗЗТ "Навчання у русі" на стан антиінфекційної резистентності та частоту формування функціональних і хронічних соматичних захворювань у дітей молодшого шкільного віку. Проведено поглиблене клініко-інструментальне обстеження 153 дітей молодшого шкільного віку перед початком навчання в школі, через 1 і 2 роки та після закінчення початкової школи в гімназії N 287 м. Київ (основна група (ОГ) - 65 учнів), де впроваджено ЗЗТ "Навчання у русі", та в ЗОНІ N 3 м. Боярка Київської області, де ЗЗТ не застосовували (група порівняння (ГП) - 88 учнів). Стан антиінфекційної резистентності визначали за частотою епізодів гострих респіраторних інфекцій (ГРІ) протягом року, наявністю їх ускладнень, частотою функціональних і хронічних соматичних захворювань. У ході 4-річного спостереження за дітьми доведено позитивний вплив ЗЗТ на стан протиінфекційного захисту. В ОГ був відсутній приріст частки дітей із хронічною патологією, достовірно знизилась питома вага учнів із функціональними розладами серцево-судинної системи (з 30,8 до 8,3 %), тоді як в ГП зафіксовано достовірний приріст частки дітей із порушеннями опорного-рухового апарату (з 29,5 до 44,4 %), хворобами органів травлення (з 21,9 до 36 %), органів дихання (з 7,9 до 44,4 %), ендокринною патологією (з 32,5 до 50,0 %), функціональними розладами серцево-судинної системи (з 46,6 до 58,3 %). В ОГ діти достовірно рідше пропускали заняття через хворобу, також було достовірно більше дітей, які жодного разу не хворіли протягом навчального року. Зроблено висновки, що використання ЗЗТ "Навчання у русі" запобігає розвитку хронічної патології та надає можливість забезпечити високий рівень антиінфекційної резистентності дітей молодшого шкільного віку, що проявляється значним зниженням захворюваності на сезонні ГРІ, зменшенням їх тривалості, попереджує виникнення ускладнень та формування функціональних розладів і хронічної патології. Отримані дані дозволяють рекомендувати зазначену технологію для широкого впровадження в загальноосвітніх навчальних закладах.За сучасних умов спостерігається тенденція до збільшення показників захворюваності серед дітей, особливо після їх вступу до школи, що зумовлює необхідність впровадження здоров'язберігаючих технологій. Мета роботи - оцінити вплив ЗЗТ "Навчання в русі" на стан дихальної системи у дітей молодшого шкільного віку. Проведено поглиблене клініко-інструментальне обстеження 153 дітей молодшого шкільного віку перед початком навчання у початковій школі (2013 р.), через 1 та 2 роки (2014, 2015 рр.) та після закінчення початкової школи (2017 р.) в гімназії № 287 м. Київ, де впроваджена ЗЗТ "Навчання у русі" професора О. Д. Дубогай, та в ЗОШ № 3 м. Боярка Київської області, де ЗЗТ не застосовували. Після впровадження ЗЗТ "Навчання в русі" відзначено достовірний приріст кількості дітей із задовільним показником екскурсії грудної клітки з 41,5 до 88,9 %, (p << 0,05), тоді як в групі порівняння відсоток школярів з нормальними показниками екскурсії грудної клітки знизились з 75,0 до 33,3 %, (p << 0,05). Перед початком навчання в обох групах виявлено зниження стійкості дітей до гіпоксії за результатами проб Штанге та Генче. Протягом застосування здоров'язберігаючої технології в основній групі кількість дітей з задовільними результатами проби Штанге зросла з 67 до 84 %, тоді як в групі порівняння кількість таких школярів знизилась з 62,5 до 25 % (p << 0,05). Пробу Генче наприкінці навчання у початковій школі задовільно виконували 100 % дітей, а в групі порівняння 77,7 % (p << 0,05). За роки застосування ЗЗТ в основній групі суттєво зросла кількість дітей з високим ЖІ (з 58,5 до 97,2 %), а в групі порівняння цей показник знизився з 27,3 до 16,7 % (p << 0,05). Висновки: використання ЗЗТ "Навчання у русі" супроводжується достовірним покращанням функціонального стану дихальної системи у молодших школярів, що надає змогу рекомендувати вказану технологію для широкого впровадження в закладах освіти.За сучасних умов спостерігається тенденція до збільшення показників захворюваності серед дітей, особливо після їх вступу до школи, що обумовлює необхідність впровадження здоров'язбережувальних технологій (ЗЗТ). Мета роботи - оцінити вплив ЗЗТ "Навчання у русі" О. Д. Дубогай на стан здоров'я та адаптаційні можливості дітей молодшого шкільного віку. Проведено поглиблене клініко-інструментальне обстеження 153 дітей молодшого шкільного віку перед початком (2013 р.) і протягом навчання (2013 - 2018 рр.) у середній школі N 287 м. Київ (n = 65, основна група), де впроваджено ЗЗТ "Навчання у русі", і в середній школі N 3 м. Боярка Київської області, де ЗЗТ не застосовували (n = 88, група контролю). Після впровадження ЗЗТ в основній групі відзначено достовірний приріст кількості дітей із гармонійним фізичним розвитком на 36 %, а в учнів групи контролю змін у фізичному розвитку практично не відбулося (38,6 % у першому та 41,7 % у п'ятому класі). Під впливом ЗЗТ покращились показники функціонального стану серцево-судинної системи (ССС) - достовірно зросла кількість учнів із задовільними адаптаційно-резервними її можливостями за індексом Баєвського (97,2 % проти 33,3 % у групі контролю після закінчення початкової школи). Високий та вище середнього рівень функціонального резерву серця (за даними проби Руф'є) після закінчення початкової школи мали 77,6 % учнів основної групи і лише 8,4 % у групі контролю. Зросли також функціональні резерви дихальної системи - за застосування ЗЗТ кількість учнів основної групи з задовільними результатами проби Штанге зросла з 67 до 87 %, а в групі контролю - знизилась з 62,5 до 24,5 %. Пробу Генче наприкінці навчання в початковій школі задовільно виконували 100 % дітей основної групи, а в групі порівняння - 76,5 %. Покращилась протиінфекційна резистентність школярів основної групи - у четвертому класі кількість пропущених днів навчання за рік на одного учня становила 15,9, а в контролі - 53,9 дня. В основній групі не відмічалось приросту частки дітей із хронічною патологією, достовірно знизилась питома вага учнів із функціональними розладами ССС з 30,8 до 8,3 %. Зроблено висновки, що Використання ЗЗТ "Навчання у русі" достовірно покращує функціональний стан ССС і дихальної систем у молодших школярів, опірність інфекціям, що надає можливість рекомендувати методику для широкого впровадження.
Попередній перегляд:   Завантажити - 113.86 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського